• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rainmaker stelt zich voor

Rainmaker

Detailing addict
14 mrt 2011
12
60
Laatst enkele producten op cc.nl gekocht en zodoende ook op dit handige forum gekomen, daarom is een introductie wel op zijn plaats.

Vorig jaar september heb ik mijn eerste auto gekocht. Na lang twijfelen tussen een Seat Leon, Ibiza ST en een Opel GTC heb ik een nieuwe Mitsubishi Lancer Sportback gekocht. Het was eigenlijk dus niet het plan, maar toen ik voor de gein eens bij de dealer om te hoek ging kijken was ik verkocht aan de witte sportback :party:

Op dat moment was ik helemaal niet bekend met de autodetailing wereld totdat een vriend van me iets liet vallen over Meguiars en dat ie z'n insignia elke weet stond te poetsen. Nieuwsgierig ben ik naar een meguairsdealer gereden met m'n wagen en heb daar samen met de verkoper een mooi schoonmaakpakket samengesteld. Sindsdien sta ik elke 3-4 weken en 4 maanden (witte auto maar doordat ik niet zoveel rij word hij niet zo erg vies) voor de deur te poetsen! Kortgeleden heb ik dus via carclean mijn "collectie" een beetje uitgebreid met een mothers clay kit, wat extra doeken en een licht polijstmiddel.

Ik ga volgende week ook naar de summer detail dag en ben nog even aan het orienteren of ik nog wat producten meeneem om te proberen.

Hieronder enkele pics, in de spoiler staan 3 foto's die een beetje te groot zijn.

6Dl67l.jpg

lvJZnl.jpg

4034546.jpg

4034543.jpg

4034550.jpg

d0UIWh.jpg

ILNgD.jpg

r6DIp.jpg
 
Hallo,

welkom op het forum!

Nette auto:ja

Ik wou ook eerst langs een shop om veel megs te kopen(ik kende geen andere winkels met "echt"poetsmateriaal),maar heb via cc mothers wax leren kennen,voor mij een topper en toch ietsje goedkoper dan megs.

Veel succes

Danny
 
PS: ben je zeker dat je de juiste tape hebt om dingen af te plakken???

Lijkt me net gewone papier(schilders)-tape,die gaat enkel harder kleven ,zeker als je er enkele uren mee in de zon staat.
De meeste andere tape's hebben een blauwe,paarse of donkergele kleur,en kan je makkelijk terug verwijderen.
Bij cc is de tape trouwens helemaal niet duur!!

Danny
 
grandscenicman zei:
PS: ben je zeker dat je de juiste tape hebt om dingen af te plakken???

Lijkt me net gewone papier(schilders)-tape,die gaat enkel harder kleven ,zeker als je er enkele uren mee in de zon staat.
De meeste andere tape's hebben een blauwe,paarse of donkergele kleur,en kan je makkelijk terug verwijderen.
Bij Carclean.com is de tape trouwens helemaal niet duur!!

Danny
Goed gezien het is inderdaad niet helemaal optimale tape, was het beste dat ik kon vinden toen ik de laatste keer kunstofdelen ging afplakken ,^^
 
@Picasso: de blauwe tape is altijd goed,dat wil net zeggen dat ie er goed terug afkomt,
de beige-kleurige daarentegen...........:bad

Danny