• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Red_roof_75 stelt zich voor

Red_roof_75

Detailing rookie
10 sep 2008
7
0
Hallo poetsers :)

Ik had Tim beloofd om me even op het forum voor te stellen dus dan doe ik dat bij deze ook maar even :)

Ik ben Remco uit Ridderkerk 33 jaar oud en autoliefhebber. Heb pas mijn Alfa 75 laten overspuiten en wilde wat goede poetsspullen hebben ervoor. Ik ben hier met zoeken via google gekomen en zo enthosiast geworden over de vele projecten en de show off hier dat ik ook maar aan de poets ben gegaan.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Heb een beginnerssetje van Poorboy aangesmeer gekregen ;) en heel de straat is er nou al gek op want het resultaat met mijn vader zijn auto is heeel goed. Ook al ben ik beginend poetser.

Maar moest het natuurlijk eerst even uitproberen allemaal dus heb een vrijwilliger gevonden die zijn auto even voor de deur wilde zetten en ONTIEGELIJK vies was. Heb alleen even de motorkap gedaan om te kijken hoe het resultaat word.

Hier een paar foto's van voor en na.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
voor
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
na het wassen
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
flinke krassen
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Polish
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Sealent
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Na de wax

Dus als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Oja de Alfa gaat volgende week voor de keuring dus als zij is goedgekeurd gaat hij in de poets en dan maar ik wel even een show off en project aan.

Groeten!!
 
En ook namens de brandweer een hartelijk welkom op dit forum.....
 

Vergelijkbare onderwerpen