• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Remitu stelt zich voor

Remitu

Detailing rookie
15 nov 2009
28
0
Hey allemaal!

Hierbij stel ik mij ook even voor :-)^

Ik ben Jeroen, 22 jaar, wonende in Den Haag.
Ik ben al geruime tijd met "detailen" bezig en dan vooral met de hand en vooral de Meg-line die ik aangeschaft had toen ik nog niet zoveel informatie had als nu :-d
Ik ben al eens op de carcleanmeeting met AstraTuningClub geweest en heb hier ook gekeken hoe machinaal poetsen in zijn werk gaat.
Ik ben zeker van plan om, of deze maand, of anders begin volgend jaar een machine aan te schaffen.

Verder ga ik zo even een bestelling doen om mijn collectie tot dusver aan te vullen met het oog op een machine.

Hieronder mijn wagen:
Het is een Opel Astra uit 1999.

Hieronder een paar foto's van de wagen nadat deze net gepolijst was door iemand van de club.
Aangezien ik zelf nog niet de spullen hiervoor heb. Binnenkort, binnenkort ,^^
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Grtz Jeroen // Remitu

dannydehert zei:
Welkom!
Veel metallic in de lak zeg :ja
Je kan in ieder geval beginnen detailen op een mooi glimmende wagen, dan moet je toch al geen zware pads en polish aanschaffen ;-)

Haha ja en een hoop Mica :D
Altijd wel leuk om de auto van dof groen naar smaragd groen te zien gaan, zeker in de zon :-d

En aan mijn eigen wagen hoef ik inderdaad niet veel meer te doen.
Alhoewel er wel weer wat swirls opzitten door wat rommel die in mijn washandschoen was gekomen. :schaam
Dus daar maar gelijk een nieuwe voor besteld.

En over 2 weken ga ik de Volvo V40 van mijn zwager schoonmaken en in de wax zetten. Jammer dat ik dan nog niet beschik over mijn machine :'(

Ps. Bedankt voor de reacties mensen!

hoi jeroen welkom, leuk om weer een opel rijder in ons midden te hebben.

leuke auto hoor, mooie kleur, volgens mij heb ik deze auto eerder gezien (opel styling club).....

DAPpere DoDo zei:
hoi jeroen welkom, leuk om weer een opel rijder in ons midden te hebben.

leuke auto hoor, mooie kleur, volgens mij heb ik deze auto eerder gezien (opel styling club).....
Niet bij Opel Styling Club dan want daar zit ik niet bij ;)
Astratuningclub misschien?

DKBM zei:
Welkom Jeroen! Was je in maart in Oosterhout?
Kan best dat dat maart was. Mijn agenda zit in mijn oude telefoon dus kan het niet even nakijken :lol