âllo!
Tot 2 dagen geleden stond voor vandaag een BMW 535d gepland, dit werd gewijzigd in deze cabrio met als gevolg dat ik niks in huis had voor het cabriodak. Het dak zou wel wat 'love and care' kunnen gebruiken, de algen zitten er al op. Ik heb deze dus alleen mee gewassen.
Zondagochtend om half 9 begonnen en iets na kwart over 3 klaar geweest, stappen:
- Velgen/wielkasten met Meg's APC 1:4
- Sponningen APC 1:4 en vervolgens in de nxt 2.0
- Gewassen PB SS&S + Cobra 'the bone'
- Stofgezogen & ramen gereinigd
- Geclayed met Carclean.com mild en PB S&W 1:1
- Gepolished met Lake County white euro foam pad & PB Professional Polish (zal morgen wel spierpijn hebben...)
- 2 laagjes NXT 2.0
- Leer met APC 1:10 en een borsteltje ingewerkt, vervolgens Meg's Leather cleaner and conditioner
- Kunststoffen binnenkant met APC 1:10 en vervolgens PB Natural Look
- Bandjes met Shining Monkey No spitting tyre shine
Volgensmij was dat 't wel zo'n beetje! Kwam flink wat vuil af zoals je zult zien en vooral de polish deed hem goed. Jammer dat ik nog geen machines in huis heb, de glans is er weer alleen zijn er nog aardig wat siwrls.
0,0 bescherming:
Motorkap:
50/50 achterspoiler:
Onderaan de deur:
Gepolijst:
Verontreiniging rechter achter stoel:
Afters:
Zoals je kunt zien heb ik na 3 passes nog niet het gewenste resultaat kunnen boeken op de motorkap:
Comments?
Tot 2 dagen geleden stond voor vandaag een BMW 535d gepland, dit werd gewijzigd in deze cabrio met als gevolg dat ik niks in huis had voor het cabriodak. Het dak zou wel wat 'love and care' kunnen gebruiken, de algen zitten er al op. Ik heb deze dus alleen mee gewassen.
Zondagochtend om half 9 begonnen en iets na kwart over 3 klaar geweest, stappen:
- Velgen/wielkasten met Meg's APC 1:4
- Sponningen APC 1:4 en vervolgens in de nxt 2.0
- Gewassen PB SS&S + Cobra 'the bone'
- Stofgezogen & ramen gereinigd
- Geclayed met Carclean.com mild en PB S&W 1:1
- Gepolished met Lake County white euro foam pad & PB Professional Polish (zal morgen wel spierpijn hebben...)
- 2 laagjes NXT 2.0
- Leer met APC 1:10 en een borsteltje ingewerkt, vervolgens Meg's Leather cleaner and conditioner
- Kunststoffen binnenkant met APC 1:10 en vervolgens PB Natural Look
- Bandjes met Shining Monkey No spitting tyre shine
Volgensmij was dat 't wel zo'n beetje! Kwam flink wat vuil af zoals je zult zien en vooral de polish deed hem goed. Jammer dat ik nog geen machines in huis heb, de glans is er weer alleen zijn er nog aardig wat siwrls.
0,0 bescherming:
Motorkap:
50/50 achterspoiler:
Onderaan de deur:
Gepolijst:
Verontreiniging rechter achter stoel:
Afters:
Zoals je kunt zien heb ik na 3 passes nog niet het gewenste resultaat kunnen boeken op de motorkap:
Comments?