• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Clio Interieur cleanen

Wouter B

Detailing addict
27 feb 2011
767
62
Ben vandaag bezig geweest met het interieur van m'n eigen auto, sinds ik de auto heb is het eigenlijk nooit echt 100% schoongemaakt tot dit weekend.

Ben vrijdag nog even bij de Action en Blokker wezen shoppen om het een en ander te halen. Nadat ik hier op het forum enkele dingen heb gezien (melamine sponsjes en Cyber Clean) heb ik deze en nog wat ander spul gekocht.

Ik had van de sponsjes wel een redelijke verwachting na wat ik had gelezen maar wat er toen gebeurde overtrof echt werkelijk al m'n verwachtingen! 8o

Heb het hele dashoard, deurpanelen en voorstoelen gedaan. Heb ook heel wat delen gedemonteerd om overal wat beter bij te kunnen Achterbank en achterpanelen komen volgend weekend of deze week nog aan de beurt.

Wil eigenlijk het Alcantara nog een keer echt goed behandelen, is een extractor daarvoor een idee? Ik weet dat alcantara zeer gevoelig is en er zeker geen aggresieve middelen gebruikt mogen worden en troep zoals Sonax
Dus als iemand een tip heeft, graag :-)^

Heb eigenlijk alleen maar wat 50/50 foto's maar zal nog wel even wat totaal plaatjes toevoegen morgen :-"

Achteraf alles gevoed met Poorboys Leather Stuff

Pica's

24vnnfs.webp

fawnd2.webp

1p6yr8.webp

Altijd leuk 50/50 shots! :ja

Die melanine sponsjes zijn inderdaad verbazend, vooral op beige kunststof vind ik, waar APC bij mij te kort schoot klaarden de sponsjes probleemloos de klus.:ja

Ik had het inderdaad al eens eerder geprobeerd met APC 1:10 en een MF doek, dat werkte wel redelijk maar bij lange na niet zo goed als de sponsjes

mooi resultaat :cool
@ wouter :hebben ze die cyberclean bij blokker nederland op vooraad ?
hier bij ons is het niet te krijgen , maar ze kennen het wel .
grtz johan

@ wouter , bedankt .
dan zal ik eens opzoek moeten naar een blokker die dicht bij hasselt ligt .
grtz johan