• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Megane

cavemania zei:
Wat ik hoor is de Renault lak een gevoelige lak. Wat is jullie ervaring?

Klopt helemaal ! Met een wafel doek (Meq's watermagnet of PB's Waffle Weave) wrijf je de krassen er zo in.
Voordeel is dan wel dat je het ook weer makkelijk kan corrigeren met lichte middelen.
 
Juffer1 zei:
Klopt helemaal! Met een wafel doek (Meq's watermagnet of PB's Waffle Weave) wrijf je de krassen er zo in.
Voordeel is dan wel dat je het ook weer makkelijk kan corrigeren met lichte middelen.

Bedankt voor je reactie, goed uitkijken dus met mijn nieuwe Megane.
 
Ziet er weer keurig uit de Megane.

Nog een kleine tip: de handel aan de bestuurdersstoel wijkt veel te veel hier kun je makkelijk met uitstappen blijven hangen met je broekspijpen.
Advies is om het plastic eraf te schijven, gaat makkelijk en dan het ijzer voorzichtig richting de stoel te buigen met een tang daarna het plastic er weer opschijven.
Het voordeel is dat het veel mooier staat, de handel sluit dan mooi aan bij de stoel en je kan er niet meer achter blijven hangen met je broek.

Gr. Jeroen
 
Schitterend gedaan! Hoe ben je te werk gegaan rondom de naam op de kofferklep? Ik wil binnenkort mijn Avantime aanpakken en die heeft ook van die vervelend dunne letters achterop.
 
Oei, dat moet een monniken-karwei geweest zijn zeg! Makkelijkste zou zijn de naam eraf te halen, maar ik vind het bij mijn wagen horen om de naam achterop te hebben.....
 
Mooi opgeknapt ! :)^

Is je pa tevreden met zijn Renault ? (oeps : ja zie ik net )

Ik kan al niet wachten om oud te zijn en om mijn dochter aan het werk te zetten (doe ik nu al :-" )

Neen hoor , liever zelf , nu het nog kan .

Ik zal blij zijn dat de examens voorbij zijn : dan heb ik m'n poetsmaatje terug :
13 jaar en nu al "bezeten" :
012-4.jpg

:ja
 
:D Prachtig zo vader....zo...ehm dochter :)^

Da's wel een zakgeld verhogende regeling waard denk ik, of valt dit onder gratis ervaring opdoen??
 
erg mooi resultaat:)^ Eigenlijk had die auto zo moeten geleverd worden na aankoop :-"