• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Master

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
Ik heb 4 weken geleden ook nog een bestelwagen gedaan (de oude van schoonvader), maar het werd uiteindelijk te donker om alles te doen natuurlijk (in je ééntje is dat niet mogelijk)

- Wassen in de wasbox, daarna met 2 emmers en washmitt (water toch moeten verversen aantal keren)
- SSR1 op witte LC
- PB Black Hole
- M21
Trims met trimrestorer

Dof..dof
Renault_1.JPG

Deze zijn vooral van langs bomen en struiken te rijden, huis staat in bebost gebied
Renault_2.JPG

Swirls en krassen op de deur
Renault_3.JPG

50/50...duidelijk genoeg
Renault_4.JPG

Ik weet het, niet perfect, maar dat is ook niet de bedoeling (struiken en bomen blijven toch hun ding doen)
Toch wel goed voor een SSR1 op wit
Renault_5.JPG

Weer een glanzende snuit
Renault_6.JPG


Uiteindelijk rijden de neven en de schoonvader van mijn vriendin er nu mee en ik moet zeggen:
Ik doe de rest van die Renault niet verder! Hij wordt simpelweg verwaarloosd en volgens mij geraakt hij niet meer door de keuring ook ]-0
Zal wel eens een foto'tje maken van hoe hij er nu bijstaat...om te schreeuwen :confused:
 
Hey! Bekende bus :D! Glans is ook bij deze (gedeeltelijk) weer terug!