• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Megane MY'97 LET OP! Veel foto's!

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Aangezien ik deze week een nieuwe camera heb aangeschaft leek het me wel leuk om deze meteen eens goed uit te proberen. Gister en vandaag druk bezig geweest met een Megane, zowel interieur als exterieur.

Interieur:

Stofzuigen
Bekleding met de extractor en APC
Dashboard met NXT Tech Protect
Ramen met GCC

Het exterieur kon ook wel weer eens wat aandacht gebruiken. Hier en daar wat krasjes, swirls en op de motorkap, zijscherm, deur en achterscherm overal verfspetters.

Afspuiten met HD
Wassen met Shampoo plus
Kleien met paarse CC klei + LT 1:1
Plaatselijk rotary met oranje LC + PB's SSR 3
Excenter i.c.m. witte LC en PB's SSR 1
M21 2.0
Dodo Juice Blue velvet
Wielkasten met ASD
Exterieur kunststof met Black Wow
Rubbers met PB's TR
Banden met Meg's endurance gloss


:)
 
Zo! Je hebt je best gedaan! Erg leuk om te zien hoe de auto na zoveel werk er zooooo veel beter uit ziet! Complimenten hoor! Totaal 2 dagen werk?
 
Zeer nette transformatie zeg! Alleen zo jammer van die NL sticker, verknalt heel die wagen zeg!
 
White Collar zei:
Schitterend resultaat. Ik ben onder de indruk van die black wow. Was dat één- of meerdere keren opbrengen?

BW is hier eenmalig aangebracht geworden.


Die sticker is idd iets zonde maar durfde hem er niet goed af te halen. Hij zag eruit alsof hij er al een poosje opzat en wist niet wat ik aan de achterkant aan ging treffen!
 
Zo dat is een heel erg net resultaat zeg, ook die krasjes op de portieren.

Tevens fijne camera he die 450D! :) heb hem zelf ook sinds weekje of 2, de kit van 18-55 lens + nog extra de 55-250 lens en wat acc. relaxt ding
 
Dibbuz zei:
Zeer nette transformatie zeg! Alleen zo jammer van die NL sticker, verknalt heel die wagen zeg!
Dat is het eerste wat me opviel meteen.. de velgen staan de renault echt goed!