Ik ben René en heb vandaag een mooi setje binnen gekregen van Carclean om m'n wagen maar eens goed onder handen te nemen.
•De DAP500 V2 D/A Polijstmachine - inclusief 5" steunplaat
•Monello Professional 5,5" Yellow Cutting pad - Voor het aanpakken van krasjes met Raffini Inizio Forza
•Monello Professional 5,5" Orange Light Cutting pad - Voor het aanpakken van swirls en lichte krasjes met Raffini Mezzo
•Monello Professional 5,5" White Polishing pad - Voor het nabewerken met Raffini Finale
•Monello Raffini Inizio Forza
•Monello Raffini Mezzo
•Monello Raffini Finale
•Monello Peluche Verde 3-pack
•3M 3434 afplaktape - 19mm
•Meguiars - Quik Clay Detailing System 473 ml met 50gr Clay Bar
•Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
•Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
•Monello - Peluche Verde - 45x45cm
Zie m'n wagen welke op dit moment goed onder swirls en krasjes zit dus ik ga me maar eens goed erin verdiepen hoe dit het beste aan te pakken.
•De DAP500 V2 D/A Polijstmachine - inclusief 5" steunplaat
•Monello Professional 5,5" Yellow Cutting pad - Voor het aanpakken van krasjes met Raffini Inizio Forza
•Monello Professional 5,5" Orange Light Cutting pad - Voor het aanpakken van swirls en lichte krasjes met Raffini Mezzo
•Monello Professional 5,5" White Polishing pad - Voor het nabewerken met Raffini Finale
•Monello Raffini Inizio Forza
•Monello Raffini Mezzo
•Monello Raffini Finale
•Monello Peluche Verde 3-pack
•3M 3434 afplaktape - 19mm
•Meguiars - Quik Clay Detailing System 473 ml met 50gr Clay Bar
•Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
•Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
•Monello - Peluche Verde - 45x45cm
Zie m'n wagen welke op dit moment goed onder swirls en krasjes zit dus ik ga me maar eens goed erin verdiepen hoe dit het beste aan te pakken.