• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Restanten op glas

Tja, wat weet je van het spul? ;) Bij CC wst handpads en polikstmiddelen is nooit weggegooid geld.

Misschien ga je het ook wel op je lak gebruiken, haha! :p

Een Oranje Handpad + Mezzo is wat mij betreft prima.
 
Ik ga de KleerVue maar eens aanbrengen zoals @Jansen dat aangaf.

1510244292611104330001.jpg


Werkt inderdaad fijn qua apllicatie. Nu effe lekker laten hazen/curen/etc. en dan opnieuw aanbrengen. Nogmaals hazen/curen/etc. en afnemen met demiwater erbij.

Ben benieuwd! :)
 
Na 10 minuten lijkt het nog wat vadsig, maar ik heb stiekem 4x product gepakt voor het hele raam. :p (i.p.v. 1-2x)

Ik wacht nog eventjes en dan opnieuw een lasg smeren.

15102450879391587697569.jpg
 
Het ziet er rijkelijk aangebracht uit inderdaad. Neem voldoende doeken en water om het af te nemen. Dan moet het geen probleem zijn.
 
Ik spray de ruit met een paar pufjes demiwater en dan neem ik het af met een doek. Als er dan nog vegen zijn dan doe ik het nog een keer, etc.
 
@Jansen

Ow donders, het afnemen ging retesimpel. (Bianco) Rijkelijk sprayen en de waas afnemen, opnieuw sprayen en met de droge kan de vlekken/strepen afnemen, nawrijven zonder demi.

Ben benieuw of het ook werkt, haha! Glas is brandschoon en spekglad.
 

Ooh?! :p Thanx voor deze manier van aanbrengen, @Jansen!

Op eerste oog werkt het als een malle. En dat zonder gezeik!


Jah, beading was er meteen al. :)


Moet zo effe naar de Appie, dus ben benieuwd ik strepen ga zien wanneer ik effe sproei.