Toch een keer om te proberen heb ik deze gekocht om te testen. Om deze uitvoerig te testen heb ik een paneel al gewassen en gekleid met Mothers zachte klei. Omdat er een lichte marring is ontstaan ga ik het polijsten met SSR1 van Poorboys.
Alvorens te gaan polijsten benevel je de pad licht met de conditioner. Deze zorgd ervoor dat je langer kan door werken en minder gaat stoffen.
Even wat polish op de pad en gaan met die banaan:-b
Wat me wel opvalt dat je langer kunt doorwerken met de conditioner. De pad blijft ook langer klammig.^
Het is tijd om de pad te cleanen met Pinnacle XMT Polishing Pad Cleaner . De pad licht benevelen en even in laten trekken( een paar sec.). Het cleanen zal met de hand ook wel gaan maar ik heb gekozen om met de Universal Pad Cleaner aan de gang te gaan.
En zie hier een schone pad
+ punten
Beide producten doen wat ze moeten doen.
- punten
Er zijn producten die je al thuis heb staan waar je al mee aan de slag kunt.
APC als een cleaner en detailspray als een conditioner.
Alvorens te gaan polijsten benevel je de pad licht met de conditioner. Deze zorgd ervoor dat je langer kan door werken en minder gaat stoffen.
Even wat polish op de pad en gaan met die banaan:-b
Wat me wel opvalt dat je langer kunt doorwerken met de conditioner. De pad blijft ook langer klammig.^
Het is tijd om de pad te cleanen met Pinnacle XMT Polishing Pad Cleaner . De pad licht benevelen en even in laten trekken( een paar sec.). Het cleanen zal met de hand ook wel gaan maar ik heb gekozen om met de Universal Pad Cleaner aan de gang te gaan.
En zie hier een schone pad
+ punten
Beide producten doen wat ze moeten doen.
- punten
Er zijn producten die je al thuis heb staan waar je al mee aan de slag kunt.
APC als een cleaner en detailspray als een conditioner.