• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reviews samenvoegen

Dylandr

Detailing chief
28 jul 2014
349
100
Amsterdam
Ik weet niet of ik de enige ben die het onhandig vind. Maar op de site staan de reviews van hetzelfde product maar met een andere inhoud(van de fles) niet gebundeld. Zo kan het zijn dat een 1000 ml versie goede reviews heeft terwijl een 500ml dat niet heeft. Is het niet mogelijk om deze voortaan te gaan bundelen? Dat dus bij zowel de inhoud van 500ml als bij de inhoud van 1000ml alle reviews staan.
Ikzelf zou het erg prettig vinden :)

• Leuk
Reacties: Ozy
Zover ik weet is dat al zo, of is dat nog niet bij alle producten het geval?

Staar jezelf sowieso niet blind op die reviews. Zo schijnt gyeon wetcoat te beschermen tegen steenslag

• Leuk
Reacties: Dylandr
Onderschat inderdaad niet het polymeer pantser van een insect. ;) Als je er genoeg op je auto hebt gevangen komt daar geen steen meer tussen, hahaha.

goed idee! Ik merk dat ik ook vaak beide review-gedeeltes lees van 1 produkt als er meerdere formaten zijn, alles bij elkaar zou overzichtelijk zijn

Zover ik weet is dat al zo, of is dat nog niet bij alle producten het geval?
Staar jezelf sowieso niet blind op die reviews. Zo schijnt gyeon wetcoat te beschermen tegen steenslag
emoji23.webp

Volgens mij is dit bij de meeste producten al zo, maar inderdaad niet bij alles. Maar goed, 99% van de reviews zijn aardig waardeloos, tenzij het een forumlid is. De raarste en tegenstrijdige dingen zie je voorbij komen.

''Ik smeerde het op mijn auto en het werkt geweldig!'' ... Nou, ik smeerde het er ook op en het stinkt, is duur en mijn auto veranderde helemaal niet van kleur zoals beloofd'' ... En die reviews staan dan bij een product als een paardenhaarborstel, bijvoorbeeld. :P

Greetz