• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rob stelt zich ook even voor

Rob

Detailing rookie
8 feb 2009
12
0
Mijn naam is Rob , en heb onlangs een rode Opel Astra gekocht.. ( uit 2006 met 8900 km op de teller)

Ik heb al regelmatig spullentjes gekocht hier oa een Dap 500 , diversen pads ( zwart. rood, groen ) , poorboy´s black hole , stap 1, 2, en 3 van meg enz.. En ik lees ook regelmatig mee op jullie forum.

Een van mijn hobby´s is toch wel het poetsen en onderhouden van me auto. Maar nu zie ik op mijn auto verschillende swirls.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken

mvg rob

Even een foto'tje toegevoegd, dan weten jullie ook meteen waar ik in rijd

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom..! :)^

Je swirls kan je best aanpakken met de SSR polijstmiddelen en verschillende Lake Country pads. Eens goed rondlezen zorgt voor een goede basis kennis..!
 
B.K. zei:
Welkom..! :)^

Je swirls kan je best aanpakken met de SSR polijstmiddelen en verschillende Lake Country pads. Eens goed rondlezen zorgt voor een goede basis kennis..!

Dank u

Welke pads adviseer je mij dan, en welke soort van de ssr serie zou ik dan het beste kunnen pakken voor het beste resultaat ?
mvg rob
 
Voor de liefhebbers heb ik een foto'tje van mijn oude auto.. Een foto van mijn huidige auto heb ik even niet bij de hand, deze zal ik zsm even maken en posten hier op t forum

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

grtz rob
 
Hangt af van de lak uiteraard..
Maar als beginners setje :
-SSR2.5
-SSR1
-1 Groene Heavy Pad
-2 Witte Pads
-1 Groene Light Pad
 
Peter A3 TDI zei:
ging dat wel goed met drempels met je voorspoiler?


Als je goed kijkt is de foto genomen toen de auto in een soort van geul stond (waar normaal het regenwater in afgevoerd wordt )

Op een normale vlakke ondergrond , had ik nog zo'n 8,5 cm tot de grond.. Ook toen viel t rijden niet altijd even mee, maar t ging beter


grtz rob
 
ha robje ook hier :D

kom zoals al besproken ff langs in het weekend, gaan we ff wat spullen uitproberen op die uni-"swirl"-lak:-b
 
davejanssen zei:
ha robje ook hier :D

kom zoals al besproken ff langs in het weekend, gaan we ff wat spullen uitproberen op die uni-"swirl"-lak:-b


Jammer dat t zo moet davey, ik bel je zodra ik in de buurt van nijmegen/wijchen kom

Kunnen we eens kijken of er nog eer te behalen valt :D
 
Hey Rob welkom! Ziet er goed uit die Opel! Aan die Peug is ook aardig wat versleuteld zeg! Heb je veel in moeten leveren bij de verkoop of viel het mee?