• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Robert4S zegt ciao!

Robert4S

Detailing rookie
13 feb 2011
12
0
Beste collega poetsers,

Na een poosje niet meer op het forum geweest te zijn, ben ik weer terug van weggeweest...
Ben nooit een aktief poster geweest maar heb door dit forum menig vraag kunnen beantwoorden. Heb inmiddels ook een hoop spullen aangeschaft maar zal nooit een full detailer zoals velen worden. Genoeg over mij! Mijn auto:

Ik heb met moeite afscheid genomen van mijn Cayenne GTS maar heb hiervoor in de plaats een nieuwe Porsche Panamera 4S gekocht. Zwart, met zwart leer en de mooie 20'' turbo II velgen.

Gezien het feit dat ik een groot autogek ben, is de auto inmiddels op alle mogelijke manieren aangepast!
Compleet voorzien van een matgrijze verf. Zwarte velgen. Techart uitlaat systeem, Techart remmen en ga zo maar door.

Ik zal een topic openen over mijn auto (met foto's uiteraard) omdat ik met een aantal vragen zit betreffende de matte lak.

Groetjes Robert

Klein voorbeeldje (iphone foto...)

robertgts-44488-albums-panamera-4s-4303-picture-a-17098.webp

Welkom (terug),

Leuke auto's heb je :ja
Ruimte ook voor jou beschikbaar ?
Daar wil vast wel eens een forumlid komen helpen ;)

Hans

Voor matte lak schijnt de Swissvax Opaque kit erg goed te zijn, deze is speciaal ontwikkeld voor matte lakken.
Welkom terug ook :ja

Welkom op het forum, zoals Ivo's al eerder melde is de swissvax opaque serie speciaal ontwikkeld voor matte lakken en folies.

Welkom terug.......wat is de reden om van een MPV (SUV) naar lager te gaan ? Rijd zelf vaak Cayenne (kleur wit)

https://forum.Carclean.com/cc_postst6261/Deel-2-Porsche-Cayenne-MY012008-wit.aspx

Hey Robert,
Supercar!!
Zag 2 weken geleden dezelfde auto in Antwerpen.
Kwartier omheen gelopen en lopen kwijlen,
Maar ieder zijn/haar meug, geef mij maar een auto die glanst!!!
Verder, als je hem ruilen wil met een Mazda 2 uit 2003 neem ik wel genoegen met die matte uitvoering :lol