• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rode MGB oldtimer weer helemaal dof na 4-staps polijst (met foto’s)

Bedankt voor je advies Morpheus. Ik begrijp dat je precies bent, en dat ben ik op mijn nieuwere auto’s ook. Het ligt dus niet aan jou.

In dit geval maak ik een andere afweging omdat het gaat om een relatief goedkope oldtimer, waarbij het spuitwerk duurder is dan de auto zelf… omdat ik er zonder overspuiten ook veel plezier aan beleef wil ik hem gewoon mooi houden, zonder er een fortuin aan te besteden.
Ik denk dat het goed is dat je duidelijk hebt gemaakt waarom je voor een oplossing gaat die niet perfect is, maar vanuit 'kosten/baten' analyse is dit goed te begrijpen. Soms komen mensen op het forum met vragen, maar willen ze eigenlijk de waarheid niet horen, namelijk dat er geen gegarandeerde oplossingen zijn die weinig of geen moeite en tijd kosten en vrijwel geen geld. Een toverstokje zit er bij de meeste detailers nu eenmaal niet in hun toolbox. Met je toelichting waarom je deze keuze maakt, is het te begrijpen en zullen forumleden bij een volgende vraag niet zo snel denken "advies geven heeft geen zin, want er wordt toch niets met het advies gedaan".