Omdat ik toch eens lekker wilde spelen met de nieuwe dap ben ik vandaag los gegaan op mijn Punto GT.
Ben best tevreden over het resultaat, maar ohh wat ziet mijn lak er bedroefd uit :-& !! Ik weet niet wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan, maar er is geen 1 paneel wat helemaal vlekkeloos is.
Ik heb ongeveer 80% van alle krassen en swirls eruit gekregen. Het is een single stage lak, dus ik durfde eigenlijk al niet heel extreem te gaan.
Ik heb de volgende stappen gedaan:
Wassen met sss
Kleien
Oranje LC pad met ssr2.5 (stand 5)
Witte LC pad met ssr1 (stand 6)
Zwarte LC pad met Blackhole
Zwarte LC pad met EX-P
Rode LC Handpad met Natty's Red
Trims zijn gedaan met Trim Restorer
Banden zijn gedaan met Meg's Endurance Tire Gel
Morgen moet ik verder met de ramen en nog een laagje Natty's Red. De eerste laag moest ik te snel eraf halen omdat de auto al aan het beslaan was. Die heeft dus niet goed genoeg kunnen curen.
Vandaag ook eens de waffle drying towel gebruikt in plaats van de miralce dryer en ik moet zeggen dat ze geen onderscheidt van elkaar maken. Vind ze beiden GEWELDIG!!
Dit is dus alleen van het dak:
Even inspecteren na het wassen en kleien:
Dit bedoel ik dus onder andere met bedroefde lak:
Even totaal plaatje voor ik aan de gang ga:
Spulletjes die ik vandaag zal gebruiken:
50/50 oranje pad en ssr2.5
Na 1 pass met oranje pad en ssr2.5:
Morgen zal ik na foto's maken aangezien dat vandaag niet meer lukte. Het was te donker geworden :-" Ben van half 12 tot half 6 bezig geweest
Ben best tevreden over het resultaat, maar ohh wat ziet mijn lak er bedroefd uit :-& !! Ik weet niet wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan, maar er is geen 1 paneel wat helemaal vlekkeloos is.
Ik heb ongeveer 80% van alle krassen en swirls eruit gekregen. Het is een single stage lak, dus ik durfde eigenlijk al niet heel extreem te gaan.
Ik heb de volgende stappen gedaan:
Wassen met sss
Kleien
Oranje LC pad met ssr2.5 (stand 5)
Witte LC pad met ssr1 (stand 6)
Zwarte LC pad met Blackhole
Zwarte LC pad met EX-P
Rode LC Handpad met Natty's Red
Trims zijn gedaan met Trim Restorer
Banden zijn gedaan met Meg's Endurance Tire Gel
Morgen moet ik verder met de ramen en nog een laagje Natty's Red. De eerste laag moest ik te snel eraf halen omdat de auto al aan het beslaan was. Die heeft dus niet goed genoeg kunnen curen.
Vandaag ook eens de waffle drying towel gebruikt in plaats van de miralce dryer en ik moet zeggen dat ze geen onderscheidt van elkaar maken. Vind ze beiden GEWELDIG!!
Dit is dus alleen van het dak:
Even inspecteren na het wassen en kleien:
Dit bedoel ik dus onder andere met bedroefde lak:
Even totaal plaatje voor ik aan de gang ga:
Spulletjes die ik vandaag zal gebruiken:
50/50 oranje pad en ssr2.5
Na 1 pass met oranje pad en ssr2.5:
Morgen zal ik na foto's maken aangezien dat vandaag niet meer lukte. Het was te donker geworden :-" Ben van half 12 tot half 6 bezig geweest