• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roestige stalen velgen

mfacey

Detailing addict
4 aug 2010
73
52
Ik pak komende weekend de Renault Clio van mijn schoonzus aan voor een flinke detail beurt.

Een van de lastigheden is dat de auto stalen velgen heeft die aardig aan het roesten zijn. Natuurlijk zou het optimaal zijn om ze opnieuw zwart te spuiten maar ik zou eigenlijk willen kijken wat ik er mee kan doen met onze detail spullen.

Zo ziet het er nu uit met mooie nieuwe wieldoppen:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zonde om al die oranje plekjes in de achtergrond te zien. Iemand advies of ervaring hiermee?

Uiteraard krijgen de bandjes ook een flinke schrob... het is hard nodig!!:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is beroest staal, buiten schuren en opnieuw spuiten zal er niet veel anders op zitten. Ik denk dat je beter geen spullen gaat verkwisten, want met de 'normale' spullen ga je geen verschil maken.
 
Owjah ,

en als je gaat spuiten met verf kan je het beste het wiel van de wagen af demontern.Dan kan er geen verf op je remmen komen;) En natuurlijk de band afplakken;)
 
@cruiser: jip, maar alsnog even de (bijna) losse deeltjes weghalen. Wiledopje er voor en huppeke.