• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rover 75 [Foto's opnieuw toegvoegd]

Bedankt Virus , staat trouwens al op mijn verlanglijstje . Als je ziet wat mooi werk Marijn hier mee afgeleverd heeft . :)^
 
Mooi resultaat Marijn.:)^

Zo zien veel auto's bij mij in de wijk eruit, maar wat wil met
meer dan 70.000 spreeuwen.
Het is mooi gezicht als je ziet vliegen, maar je kan dagelijks je auto wassen.
Ik woon gelukkig net aan de rand en heb er weinig last van.
 
Nogmaals bedankt, voor de leuke reacties:party:

En Picasso, UC heb ik eigenlijk altijd al afgekort, vind het altijd te lang om te typen...hoe bedoel je lui:D
 
Phoe, dat gootje bij de kofferdeksel. Lijkt wel een droog gelegde sloot!!
Mooi resultaat en wat ziet die auto er weer prachtig uit. Nu weer een waardige verschijning.
 
Bedankt.

@Tim, ik kwam erachter toen ik de foto's op de computer had gezet, dat het allemaal op elkaar leek. En dat ik eigenlijk alleen standaard foto's maak...ben niet zo'n goede fotograaf, dus ik was met 9 á 10 foto's wel klaar, heb er 30 op me pc staan, maar die waren dus eigenlijk hetzelfde:D
 
Marijn zei:
@Tim, ik kwam erachter toen ik de foto's op de computer had gezet, dat het allemaal op elkaar leek. En dat ik eigenlijk alleen standaard foto's maak...ben niet zo'n goede fotograaf, dus ik was met 9 á 10 foto's wel klaar, heb er 30 op me pc staan, maar die waren dus eigenlijk hetzelfde:D

Nou het is keurig gegaan nu! :)^
 
Dank je Tim:-b

Nog even met de eigenaar gesproken, die gaat de kentekenplaten nog vervangen, want is niet op de foto te zien, maar de kentekenplaat aan de voorkant was nogal krom, beschadigd en oud. Dus hij krijgt mooie nieuwe platen...nu ziet de auto er mooi uit en dan met lelijke platen:no
 
Marijn zei:
En Picasso, UC heb ik eigenlijk altijd al afgekort, vind het altijd te lang om te typen...hoe bedoel je lui:D

Maar wel 9 uur aan die wagen werken , en te lui om UC volledig te schrijven .:|~* :D
 
Zozo de vogels zijn flink bezig geweest of heeft de eigenaar een abonement afgesloten bij een plaatselijke vogelvereniging?
Eind resultaat mag er wezen! En dat in 9 uurtjes pff, good job
 
Binnenkort nog eens deze auto doen, ruim 1 jaar verder en hij kan weer wat aandacht gebruiken...

Wat wil je als mensen hem wassen met alles reiniger(!!!!):s

ps. foto's opnieuw toegevoegd aan de beginpost