• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roy stelt zich voor

RoyP

Detailing addict
2 nov 2009
35
52
Goedemiddag Carclean leden!

Ben Roy, 22, uit Bennekom.

Ik dacht maak me hier ook een accountje. Heb paar weekjes terug hier een bestelling geplaatst en naar volle tevredenheid aan de slag gegaan.
Heb nog wel een aantal vraagjes, maar daar komen we in andere topics wel mee ;). Erg leuk en leerzaam forum hier!

Ik rijdt een witte Grande Punto Sport van vorig jaar. Leuk scheurijzertje :).

35k7igh.jpg

143mds1.jpg

1eat6c.jpg

n6x3yx.jpg

ac7hjn.jpg

10r7f3d.jpg


Groeten Roy
 
Weet niet, die aftermarket Xenon kitjes vind ik altijd zo cheapy staan. Maar wie weet als dr wat leuks verkrijgbaar is voor Punto
 
RoyP zei:
Weet niet, die aftermarket Xenon kitjes vind ik altijd zo cheapy staan. Maar wie weet als dr wat leuks verkrijgbaar is voor Punto



dat hangt af van of je lenzen in je koplampen hebt en volgens mij heeft jouw auto dat wel.

ik denk dat het je auto wel 'af' maakt

maar de keuze is aan jou natuurlijk


wel een mooie auto
 
Deze heeft geen "lenzen" dus dat kan je beter laten of volledig originele xenon steken(is wel pokke duur:no )

Voor de rest leuke wagen en WELKOM:party: