• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ruit niet geheel schoon te krijgen

Polotsi

Detailing addict
28 mei 2013
27
50
De ruiten van mijn auto zijn niet geheel schoon te krijgen. Van een afstand zie het er gewoon goed uit, maar in de zon in een bepaalde hoek zie je nog heel veel vlekken.

Ik maak gebruik van Monello cristallino en een Monello vetro bianco glas doek.

Iemand enig idee hoe een dergelijke ruit echt goed schoon is te krijgen?
 

Bijlagen

  • IMG-20200411-WA0010.jpg
    IMG-20200411-WA0010.jpg
    110,8 KB · Weergaven: 0
Ik zou idd het glas kleien en polijsten maar ik zou voor Sonax glas polijstmiddel kiezen omdat ik daar ivm met andere glas polishes de beste resultaten heb behaald.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen glas polish heeft liggen en in dat geval kun je het ook proberen met bv Pb prof polish of Monello mezzo/finale maar als de vlekken echt hardnekkig zijn dan zou ik toch voor een glaspolish kiezen.
 
Precies dat wat de anderen boven zeggen... Glass polish, microvezel padje en handwerk maar. Afnemen met een glas reiniger en doek en het moet er een stuk beter uitzien.
 
Dank voor de snelle reacties. Ik ga het morgen is proberen met klei. Polish etc zal ik na het weekend misschien halen bij carclean!
 
Al weer een hele tijd geleden, maar wel zo netjes om nog even een reactie achter te laten!
Helaas nooit meer gekeken of ik de ruit schoon kon krijgen met jullie tips.
In de tussentijd nog wel de Mothers Wax Water Spot Remover aangeschaft tijdens de black friday aanbiedingen.
Ben benieuwd wat dat gaat doen!
Resultaat zal nog volgen.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR