• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

S100 Motorfietslijn voorradig en te koop via Motorclean.nl

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.841
200
Berkel en Rodenrijs
Inmiddels hebben we de S100 producten, bekend en bemind onder motorrijders, voorradig en deze kunnen dus besteld worden:

https://www.Carclean.com/producten/Motorfietsen/Motorclean/products.aspx?brId=100073

We moeten nog wat puntjes op de i zetten voor de Motorclean.nl site, maar volgens mij zijn we aardig op weg.

Dat is mooi! Mijn broertje vroeg me laatst naar goede spullen voor zijn motor. Hij gebruikt nu de spullen die ik voor mijn auto heb.
Weet je of er nog leuke Motorclean waardebonnen komen? Dan kan ik deze eens aan hem geven voor zijn verjaardag. Met Motorclean lijkt het net even wat meer voor zijn motor dan het Carclean logo.

Ook ik ben hier wel blij mee,
Heb me vandaag geregistreerd, en vond het lastig om speciale motor spullen te vinden (zal ook voornamelijk mijn motor poetsen, en niet zo vaak mijn auto)

Ga mijn bestelmandje binnenkort volgooien...:-)^

Wel jammer dat de S100 producten niet te bestellen zijn via carclean.

Zeker de hoogglans polish, een perfect product voor gepolijste en verdichte wielen....

Uuuuh, maak eens een account en gooi eens in je winkelmandje.
Log in op CC en kijk daar eens of ie er misschien ook wel bij staat :)
Zo niet, even een belletje en geloof me, gaat echt met de andere bestelling mee ( durf ik nu zo wel te stellen )

Edit: Vanaf post #18

Christiaan zei:
Wel jammer dat de S100 producten niet te bestellen zijn via Carclean.com

Zeker de hoogglans polish, een perfect product voor gepolijste en verdichte wielen....

Klopt ook wel ;) Je kijkt op Carclean.com, jij moet kijken op motorclean.nl :-"

mk-us zei:
Uuuuh, maak eens een account en gooi eens in je winkelmandje.
Log in op CC en kijk daar eens of ie er misschien ook wel bij staat :)
Zo niet, even een belletje en geloof me, gaat echt met de andere bestelling mee ( durf ik nu zo wel te stellen )

Edit: Vanaf post #18

Tim, 'S100 - Totaalreiniger', is dit hetzelfde product als de P21S witte fles met oranje letters? P21S heeft ook een multi reiniger, dit zal toch vermoeddelijk dezelfde zijn?