• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorclean.nl officieus online.

En de producten van motoclean.nl toevoegen aan Carclean.com is geen optie?
Het is idd wel een beetje omslachtig, alhoewel ik ook wel weet dat er vanuit carclean ERG snel op je mails en berichten gereageerd wordt...
Zou me alleen zo in kunnen denken dat het voor jullie ook wat dubbelop is en het maakt de kans op een foutje (we blijven immers mensen) wel wat groter..

Even dit topic misbruiken voor het volgende:

Nu de race glaze weer on line staat, zowel bij motor- als bij carclean, moeten jullie op de carclean website wel nog even de hoofding aanpassen.

Mooie website !! Wel de verkeerde motor bovenaan :no
Het product Autoglym - Active Insect Remover , moet dit eerst intrekken net zoals bug squash ?
Ben opzoek naar een vervangend product waar ik snel muggen mee kan verwijderen van de racekuip...

Wil je deze damens dan aub vertellen van het twee emmer systeem:

*knip*

(als het te ver gaat...knippen maar!!)

[MOD]7. Foto's en video’s zijn enkel toegestaan als deze toonbaar zijn voor alle leeftijdscategorieën, inclusief de avatars. ;) [/MOD]

Ik kreeg vandaag de bestelling van Carclean en op de doos stond Motorclean.nl ik dacht wat is dit nou? Ik heb snel op internet gekeken kon ik al zien dat de website van Carclean was, maar op andere kant doos stond ook Carclean.com had ik niet gezien.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Klik!

Laatst bewerkt door een moderator: