• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorclean.nl officieus online.

Mooi zo!

Heb je er enig idee van wanneer deze beschikbaar zouden zijn? M'n schoonbroer wil dit wel eens gebruiken voor het motorblok van z'n Honda SevenFifty.

nog een laatste ding dat ik net ontdekte was, dat je wachtwoord bij het invullen niet veranderd in sterretjes....

klein detail, maar die zijn wel belangrijk (in elke branche hahaha)

en ik gebruik de meest recente van Google Chrome

word er ook nog wat gedaan aan de kleurstelling ivm de gelijk ogende kleurstelling van motozoom?

Met de kleurstelling wordt niets gedaan. Het enige dat op motozoom lijkt is de achtergrond vind ik. En bovendien als er al een gelijkenis is, hoeft dat niet perse storend te zijn.

We gaan het eens nakijken met die sterretjes icm andere browsers. Thanks voor de tip.

Bartezzz zei:
nog een laatste ding dat ik net ontdekte was, dat je wachtwoord bij het invullen niet veranderd in sterretjes....

Dit zou nu moeten werken (getest op FireFox, nog niet met andere browsers).

Het heeft even geduurd, want de internetverbinding laat op m'n vakantieadres wat te wensen over helaas ]-0

@ bert,

hier is ook het wachtwoord te zien als sterretjes (op Google Chrome)

maaar.. volgende probleem.
ik krijg mijn orders en winkelwagen niet meer te zien bij motorclean, wel bij carclean.
opnieuw inloggen werkt niet..

De orders, facturen en winkelwagentjes zijn gescheiden, anders kom je in de problemen met het doorklikken naar de producten. De winkelwagentjes waren wel even gedeeld, maar nét vandaag is de splitsing gemaakt. ;-)

De banner bovenin heeft vanaf nu ook wat meer variatie.

mooi, wij houden van variatie :P

ehm waarom kom je dan in de problemen?
ik neem aan dat je dan word doorgelinkt naar de website waar dat betreffende product op staat?
want hoe bestel ik nu die 2 producten die motorclean wel heeft, maar carclean niet?

Bert zei:
Dit zou nu moeten werken (getest op FireFox, nog niet met andere browsers).

Het heeft even geduurd, want de internetverbinding laat op m'n vakantieadres wat te wensen over helaas ]-0
Hier even gecontroleerd in Opera, en ook ik zie terug sterretjes :cool

Bartezzz zei:
want hoe bestel ik nu die 2 producten die motorclean wel heeft, maar Carclean.com niet?

Bij Motorclean.nl ;-)

Maar als je bij beide shops iets besteld en je wilt bijv. verzendkosten uitsparen, dan kunnen we het natuurlijk altijd in één doos versturen. Bij één bestelling kies je dan voor ophalen, je geeft ons de ordernummers door en wij zorgen voor de rest.

Bert zei:
Bij Motorclean.nl ;-)

Maar als je bij beide shops iets besteld en je wilt bijv. verzendkosten uitsparen, dan kunnen we het natuurlijk altijd in één doos versturen. Bij één bestelling kies je dan voor ophalen, je geeft ons de ordernummers door en wij zorgen voor de rest.

ik vind dit wel omslachtig :-"

maar ik begrijp dat er dus geen mogelijkheid is de boel te herstellen naar het punt waar beide winkelwagens hetzelfde waren?