• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorclean.nl officieus online.

Tim zei:
Dat moet volgens mij mogelijk zijn! Ik zit even te denken, kan iemand testen op om motorclean S100 producten in zijn mandje te gooien en dan in te loggen op Carclean.com, ik denk dat het wellicht zo zou kunnen dat de producten dan op Carclean.com opeens in je mandje staan, maar ik weet ik niet zeker.

Getest Tim, Je kan gewoon met je webshop inloggegevens van Carclean inloggen op motorclean.nl je krijgt gewoon 1 winkelwagen voor 2 sites...

Verder een mooie site, lekker overzichtelijk.
Alleen die chopper zou ik laten rouleren met andere categorieen motoren zoals sport, supersport, tour e.d.
Zou laat je zien dat het voor elke motor is en niet alleen voor choppers. Maar dat is mijn mening.

Ziet er mooi uit, alleen het verlanglijstje van carclean laat hij niet zien.
verder top, zal de link plaatsen op het forum van mijn motor club.
Of nog even niet, tot de test fase is afgelopen.

Carclean maar dan anders. :lol Ziet er goed uit.

:! Maar....ik denk dat ik een heeeeeeel klein foutje ontdekt heb (weet het niet zeker, internetpagina's zijn altijd zo browsergevoelig).
Als ik op de link in het eerste bericht van dit topic klik, en dan vervolgens op de motorclean.nl site direct kies voor "Foams en vuilloswekers" dan wordt de omschrijving onder het kadertje geplaatst. Zodra ik er met de muisaanwijzer overheen beweeg, springt de omschriving mooi naar het kadertje. Als ik vervolgens terug ga staat de tekst telkens weer mooi in het kadertje. Het is dus zeker geen heel vervelend "probleem".

Ik gebruik overigens Internet Explorer 8 (Exacte versienumer: 8.0.6001.18928). In Google Chrome (die ik ook geïnstalleerd heb staan) werd de tekst wel gewoon in het kader geplaatst.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, super zeg!!

Verder zou ik idd die chopper-foto Of laten rouleren of Vervangen door het motorclean logo.

Ben trouwens ook benieuwd wat het voor nieuwe merken gaat bieden voor de motor (S100 is natuurlijk
al een bekende via motozoom ed.)

Enne, mijn aanbod staat nog steeds wat betreft een poets-meeting.
daarbij...mocht je een moderator nodig hebben voor het nieuwe forum....let me know!

Errug mooie site! Pertje af hoor :-)^
Ik kom dezelfde fout als Nici tegen. Maar verder erg leuk. Mooie kleuren ook.

Hoe willen jullie dat gaan doen met een tweede forum? Jullie moeten op 2 plekken aanwezig zijn met modden. Komen er mods bij of houden jullie het eerst in eigen hand? Beide fora zullen vast meer tijd van jullie gaan vragen. Niet lullig bedoeld natuurlijk. Kan jullie uitbreidingen alleen maar toejuichen :jippie

:s Had me al vergist,

Dacht dat het producten waren voor de motorruimte :schaam .

Blijkbaar niet :-d

Maar fijn dat de motorrijders ook ergens terecht kunnen.

Groetjes
Romain

Hartelijk dank allen!

- Het plaatje op de homepage zal gaan rouleren, dus dat komt goed.
- Missende producten in groepen, dat klopt, dat wordt de komende tijd steeds verder aangevuld
- Dat er een vleugje Carclean.com doorheen zit is logisch, immers zelfde mensen en ontwikkelaars zitten achter de site.
- Ik kan het probleempje van Nici niet zo snel reproduceren?

Hmm..dat zul je altijd zien. Misschien de moeite waard om het nog eens te proberen. Ik bedenk me net dat het misschien met de Tekengrote te maken heeft. Ik heb deze op "Groter" ingesteld staan.

Je moet dan dus echt direct nadat je op jouw eigen link in het eerste bericht van dit topic geklikt hebt op "Foams en vuilloswekers" klikken. Ik denk dat er ook nog geen historie voor de site aanwezig moet zijn.

IK ben even niewsgierig geworden. Is er eingelijk een reden waarom alleen de Autobrite foam daar wordt aangeboden. Is de Bilthamber minder geschikt voor motoren? Of moet hier alleen nog tijd in gesotoken worden om het uit te breiden?

mooie site ;)
ik zag de link al staan op jullie busje een tijd geleden.

1 punt!
ik zou de kleur stelling toch veranderen naar of rood of een donkerblauw oid.
oranje lijkt erg veel op de kleur stelling van een grote motor acc. site (Motozoom)
anders word er mischien een verband gelegd.
motozoom is onder veel motorrijders bekend.

andere vraag, komen er nu ook meer motor specifieke machinaal polijst producten? kleinere pad's? (kleiner dan de 4")

gr.Bart

Klopt, heb het hier ook.
Maar heb het ook met spray en gloss van poorboys

fout.webp

Plaatje staat er maar tijdelijk op.
Maar na het aanklikken staat die goed en blijft die ook goed staan.

*edit

Heb het bij meerdere producten, als ik rechtsonderin even uitzoom naar 75% staat alles weer goed.
Als ik daarna terug ga naar 100% ook nog.

@Paultjuh: Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Een beetje lomp, dat ik eigenlijk niet op het idee ben gekomen een een screenshot toe te voegen. In de door jou afgebeelde productgroep is het overigens wel veel storender, omdat de omschrijving over die van een ander product valt.

Ik heb het probleem hier niet, maar we gaan er naar op zoek.

Inmiddels is de site verder aangevuld met producten. De groepen zijn nu beter gevuld. Bij de S100 producten hebben we ook wat (Duits) filmmateriaal mogen toevoegen.

hier hetzelfde "probleem". de tekst is niet uitgelijnd met de vakjes. heb ik met iedere productgroep op motorclean trouwens. bij de carclean site heb ik dit niet.

Geen probleem voor mij, misschien gewoon een kleine "bug".

Inderdaad een bugje mbt eerder genoemde text welke uit het kader staat tot je er met de muis overheen gaat.

Ik gebruik Win7 met IE versie 8.0.7600.16385.

Verder top!

Nog even een vraag met betrekking tot raceglaze.

Ik zie dat de Alubright Metal Deoxidiser en de Jet Laq Non-Paint Lacquer op motorclean staan. Zijn deze producten terug om te blijven?