• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scania achterbumper

Dat is echt schitterend geworden Rogier. Een mooie upgrade van je Scania, ik verwacht dat die spatlap het helemaal af zal maken.
 
nog even wat montagefoto's toegevoegd.

Bedankt voor de complimenten mannen, ik ben er zelf ook heel erg wijs mee en ik kan bijna niet wachten om er vanavond weer mee te gaan rijden.
 
Ik laat ze juist expres zwart omdat je op deze manier een lange rode lichtstreep op gelijke hoogte krijgt en dat vind ik persoonlijk mooier.
 
Damn rogier!!! Wat een super dikke trekker is het geworden zoo!! Had je topic ook even gemiet.

Maar, je truck verdient nu wel een full detail of niet?
 
Gelukkig had ik vannacht wat extra onderbroeken meegenomen, ik bleef klaarkomen zeg!
Ik werd de hele tijd achtervolgd door een rooie gloed

MOOOOOOOOOOIIIIIIII! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
IMG_2378.jpg
 
Deze foto is gemaakt in de regen ( nou ja nat wegdek iig)en dit het gewone licht, als ik de rem intrap gaat alles nog harder branden!

Maar het lijkt op de foto veel feller dan het werkelijk is hoor