• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade aan dak opel astra j

H5550

Detailing rookie
7 apr 2016
7
15
54
Dit zag ik vanmorgen.
Weet niet hoelang die er al zit, maar geen dagen.
Boven bijrijders kant.
Ook een deukje.
Gaat ritje spuiterij worden .
Geen idee wat de oorzaak kan zijn.
Dat ga ik niet weg kunnen poetsen.

image.webp

Het lijkt wel uitgesmeerde vogelkak! :P

Als dit er nog geen dagen zit, het is geen vogelkak, er zit een deuk in en het roest nu al... Dan lijkt het mij dat je dwars door de blanke lak + verf heen bent en beland op de primer/grondlaag. Wow!

Het lijkt wel uitgesmeerde vogelkak! :p

Als dit er nog geen dagen zit, het is geen vogelkak, er zit een deuk in en het roest nu al... Dan lijkt het mij dat je dwars door de blanke lak + verf heen bent en beland op de primer/grondlaag. Wow!
Ja dat zei ik vanmorgen ook al.
Van een afstand zag het uit als birdsh*t, dus ging erheen met de remover
Maar was heel snel klaar.
Weet zeker dat die dinsdagmiddag er nog niet zat.
moet tussen dinsdagavond en vanmorgen gebeurd zijn.
Woensdagmorgen ook niet opgevallen in elk geval.

Dus dat witte is echt kapot, zeg maar..?!

Dan is het een flinke schade die niet effe door de lokale buurtvandaal is veroorzaakt. Lijkt wel alsof je dan door een héééél lokaal grindstenen-buitje bent gereden.

Greetz

Dus dat witte is echt kapot, zeg maar..?!

Dan is het een flinke schade die niet effe door de lokale buurtvandaal is veroorzaakt. Lijkt wel alsof je dan door een héééél lokaal grindstenen-buitje bent gereden.

Greetz
Vooral dat deukje , zie je op de foto niet.
Net of er iets op gevallen is.
Daar waar de roest zit.

Laatst bewerkt:
Poef, dan zal dit werk zijn voor de schadehersteller. Die zal de boel strak moeten maken en opnieuw moeten spuiten.

Als de deuk op de foto niet echt zichtbaar is, zal het een klein deukje zijn. Wat ik dan gek vind, is dat er dan iets kleins/lichts op gevallen moet zijn wat behoorlijk scherp was aan alle kanten.

Greetz

Wax denk ik wel. Sealant misschien nog even wachten.
Al is het maar om te beschermen tegen vogelpoep.
Heb ik zelf wel eens ervaren. Meteen in de lak geëtst. Ik baalde als een stekker.