Vorige week is onze Seat Altea bij het plaatselijk schadebedrijf geweest om een voorbumper te spuiten na een kleine schade. Vrijdagavond de auto weer opgehaald en bij thuiskomst vielen mij meteen rare vlekken op in het kunststof zoals de spiegels de plastic stukken op de b-stijlen en de raamrubbers. Gisteravond even terug geweest en gelukkig bekenden ze meteen schuld. Op mijn vraag wat voor product dit veroorzaakte werd het antwoord gegeven industriereiniger. Hun wassen alle auto's daarmee bij binnenkomst. Want dan is meteen alle siliconen, teer, wasresten en verder aangekoekt vuil weg. Kortom mijn zorgvuldig aangebrachte bescherming zal ongetwijfeld volledig verdwenen zijn.
De fout ligt waarschijnlijk bij een foutieve mengverhouding of te lang laten weken.
A.s. woensdag gaat de auto terug. Als ze het niet weg krijgen word elk rubbertje en stukje kunstof vervangen door nieuw. Dus tot zover alle lof.
Maar die meuk zit me niet lekker. Is dat gebruikelijk dat ze een auto zo behandelen?
De fout ligt waarschijnlijk bij een foutieve mengverhouding of te lang laten weken.
A.s. woensdag gaat de auto terug. Als ze het niet weg krijgen word elk rubbertje en stukje kunstof vervangen door nieuw. Dus tot zover alle lof.
Maar die meuk zit me niet lekker. Is dat gebruikelijk dat ze een auto zo behandelen?