• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

schoenen poets

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
68
65
Scoenen poets of te wel wax op je velgen

Even voor jullie beeldvorming, Naar mijn mening is een mooi gepoetste auto met vuile velgen als een mooi italiaans pak met vuile schoenen.

Kortom ... moet binnenkort mijn zomervelgen weer op mijn auto zetten ,alleen wil ze dit jaar voortijdig gaan behandelen met een produkt waardoor de velgen beter schoon te maken zijn en mooier blijven.

Welk produkt hebben jullie. ??
Heb velgen met kleine spaken dus het moet ook nog een beetje makkelijk aan te brengen zijn. Ben anders eeuwig bezig :)
en de buitenzijde is nog wel te doen maar de binnenzijde kom ik natuurlijk niet makkelijk en continu bij

Dit is oa een goede:
[h=1]Poorboys World - Wheel Sealant - 235ml[/h]
Er is veel info over dit product te vinden.
en nu nog in de aanbieding ook

Spray-sealant. (Gyeon Cure) Maar kijk misschien ook even naar een coating zoals de Q2 Rim, dat blijft echt lang zitten!

Gyeon RIM! Ik heb net mijn zomerset in de Gyeon RIM gezet, gewoon make up pads gebruiken, dan kom je makkelijker in de hoekjes etc.