• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schoon & Nieuw Meet: korting, workshops, producten ervaren en pizza! Jij komt toch ook?

Overigens, het is voor mij de eerste keer dat ik exterieur middelen van Monello heb kunnen uitproberen. Ik heb wel de doeken en wat pads gebruikt van Monello maar niet de vloeibare kant zeg maar. Normaal Stjarnagloss, Waxaddict of Gyeon (de relatie met Gyeon zit in de lift)maar ik ben echt onder de indruk ervan. Waarom ik niet eerder aan Monello producten heb gedacht weet ik eigenlijk niet, het kwam er gewoon niet van. Ik heb de opaco al een tijdje en dat is nu mijn favoriet geworden voor het interieur. Na de het testen van diverse Monello middelen op onze Mini denk ik dat ik binnenkort wat meer ga bestellen. Aqaufobia is er zeker 1 van naast de snowfoam. Leuk om dit te kunnen ervaren op een meeting.
15CC852A-060E-4056-B38D-1C0460A33EA2.jpeg
 
Laatst bewerkt: