• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2023

Toevallig heb ik een aantal weken geleden aan Carclean gevraagd of de Summer detail day dit jaar nog door ging.
En dat gaat helaas niet door...
De exacte reden weet ik niet helemaal meer. Maar kwam erop neer dat bijvoorbeeld de grote tent huren, niet meer mogelijk was en alle andere kosten te duur zijn geworden om zo'n dag te runnen.

• Verdrietig
Reacties: Nick Bakker
Het klopt, de dag gaat niet door. Naast dat wij het niet voor elkaar kregen met de personele bezetting, bleek het budgettair ook niet haalbaar te zijn. De twee tenten die bij nodig hebben om het evenement weersbestendig te maken, waren ongeveer verdubbeld in prijs. Alleen de opbouw van twee grote lege tenten zou iets van € 11.000 gekost moeten hebben.

We hadden er veel zin in, maar ik weet tegelijkertijd niet of we het ooit nog op deze manier kunnen organiseren.

Super summer sale dan maar? :D

200.gif

Het klopt, de dag gaat niet door. Naast dat wij het niet voor elkaar kregen met de personele bezetting, bleek het budgettair ook niet haalbaar te zijn. De twee tenten die bij nodig hebben om het evenement weersbestendig te maken, waren ongeveer verdubbeld in prijs. Alleen de opbouw van twee grote lege tenten zou iets van € 11.000 gekost moeten hebben.

We hadden er veel zin in, maar ik weet tegelijkertijd niet of we het ooit nog op deze manier kunnen organiseren.
Kunnen leveranciers dan niet een steentje bijdragen? Ik bedoel zij staan er dan ook…

Heel erg jammer dat het dit jaar niet door kan gaan. 2017 was echt leuk met de Summer Detail Day. Met vele leuke activiteiten en veel merken die goed vertegenwoordigd waren . En bij elke bestelling kreeg je een sample of een pad of doek . Daarnaast waren op die dag leuke aanbiedingen.

Ik heb een redelijk grote bbq, die wil ik wel beschikbaar stellen!
Nadeel aan een grote bbq is dat het geld op was dus een kleine auto heb waar hij niet in past:cold_sweat:
Ik heb ongeveer 12 bbq's , ook geen probleem om iets mee te nemen , lijkt me wel een x gezellig

Heel erg jammer dat het dit jaar niet door kan gaan. 2017 was echt leuk met de Summer Detail Day. Met vele leuke activiteiten en veel merken die goed vertegenwoordigd waren . En bij elke bestelling kreeg je een sample of een pad of doek . Daarnaast waren op die dag leuke aanbiedingen.
Ja, het is ook heel jammer. Maar ook voor 2025 zie ik het niet gebeuren. Ik zou op dit moment niet weten waar we het budget en vooral de personele capaciteit vandaan moeten halen om dit naast onze gewone drukke werk moeten gaan organiseren. De wereld is best wel veranderd. Salarissen zijn 25% hoger dan 3 jaar geleden, personeel is moeilijker te vinden en in te zetten en de huur van alle materialen om zo'n dag te kunnen organiseren is meer dan verdubbeld in de laatste jaren.

Komt er dit jaar nog een super summer sale @Tim ?

#durftevragen
Nee, tenminste staat niet gepland. Met de groei van Black Friday vonden we de End Of Summer Sale of Super Summer Sale te dicht op elkaar zitten. Daarnaast willen we een beetje van al die kortingsdagen af. Het begon te gewoon te worden en het is met alle gestegen kosten lastig om dit soort dagen rendabel te draaien. Vorig jaar kon Black Friday ook minder 'gek' dan het jaar daarvoor.

We kunnen natuurlijk, net zoals de blauwe-flessen-man, prijzen gewoon heel hoog zetten en het hele jaar door nep-kortingen gaan geven (en 90% van de mensen stinkt daar heerlijk in), maar na overleg vonden we ook dat geen goede oplossing.

Prima uitleg. Ik heb de prijzen altijd al eerlijk gevonden.
Luxe is dat ik geen probleem heb om het te betalen.
Onze auto zelf is ook niet de goedkoopste ;-)

In de horeca is 250% opslag minimaal, anders red je het niet.