• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schoonmaak gepolijste C63 amg velgen

ender

Detailing rookie
21 feb 2014
1
0
Met m'n stomme hoofd door de wasstraat gereden. Nu krijgen ze bij de poetser deze vlekken niet meer uit de velgen. Iemand enig idee hoe deze vlekken te verwijderen zijn?
Belgom is al reeds geprobeerd maar tevergeefs.. :(

2ug1mj6.webp

1olg9h.webp

296kups.webp

Iemand uit de omgeving Rotterdam die mij hiervan af kan helpen? Uiteraard tegen betaling..

Wetsanden-waterproof schuren-en machinaal terug polijsten,daarna een mooie wheel sealant of wax dr op knallen en klaar-hoop dat je ook wat aan die uberglans bandjes gaat doen vlag op een modderschuit op zulke mooie wielen

• Leuk
Reacties: Tim
Wat heb je nog meer geprobeerd? Lijkt mij op remstof dat in de poriën zit maar ik kan het mis hebben. Je mag altijd langskomen hier. Zit zelf in rdam. Stuur anders een pm....

Lijkt mij toch van meer dan een keer wasstraat :-// Als je poetser dit er niet uit krijgt, zou ik een andere zoeken Aluminum polijsten is lastig maar goed te doen Eventueel een viltschijf gebruiken

Met de Meguiars polish krijg je het er heel waarschijnlijk uit :)
https://www.Carclean.com/product/Meguiars/..._G13005_100085
Inwrijven met eventueel een tandeborstel oid
(Die vlekjes dat zich bevinden op je velgen lijkt me teer^^)