• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scooby stelt zich voor

Scooby

Detailing rookie
28 apr 2011
128
0
Hallo allemaal,

Ik ben John en kom uit Appelscha, ben 27jaar. Ik ben op moment in bezit van een Subaru Impreza WRX uit 2006, Een Suzuki Swift Shogun (Japanse versie) met Gt pakket uit 2008. Ik heb ook nog een Mercedes oldtimer uit 1975 (helemaal orgineel) En heb een Suzuki GSXR750 Yoshimura uit 2007.

Sinds ik de Subaru gekocht heb ben ik een beetje met het poetsen begonnen. En draai ik er net als jullie steeds verder in door. Ik had al veel spul van mequiars maar door dit forum heb ik nu vorige week een dap900 starterspakket gekocht omdat ik de subaru is een keer goed wil aanpakken.

Ik deed het eerst altijd gewoon met de hand en het resultaat was altijd toch vrij netjes alleen na 2x wassen is het weer terug bij af. En dat moet nou is anders. Ik wil hem echt is swirl vrij hebben en is kijken of er een manier hier om hem veel langer schoon te kunnen houden.

Ik hoor jullie altijd over die beading (die regen druppels) maar als ik dat zie ben ik totaal niet blij want ik heb daarna 1 stippel auto van vuiligheid. Ik kan de auto gewoon geen 1 dag schoon houden. Tis net of de auto super veel vuiligheid aantrekt. Dus ben benieuwd of ik hem zo glad kan krijgen en het juiste product erop zodat het vuil zich haast niet wil hechten aan de lak.

Voor tips ben ik altijd in vooral voor de blauwe subaru:-)^

Welkom John!

Met een keisetje, een DAP900 startersset en een goed product om hem te beschermen (sealant/wax) kom je een heel eind!

Tipje: Lezen, lezen ennuh, nog meer lezen....
daarna: Proberen! :ja

Lezen heb ik al heel veel gedaan. Alleen de vele soorten producten en jullie gebruikte afkortingen en termen maakt het nog wel is vrij moeilijk.

Vraag maar raak in het desbetreffende topic (of hier natuurlijk... :-)^)

PB= Poorboys World
WG= Wolfgang Concours Series
voor de rest: afkortingen invoeren in de webshop, kom je vaak ook een eind :ja

welkom hier!

die afkortingen komen wel. Als je er echt moeite mee hebt, er is een topic met alleen maar afkortingen, print je die gewoon ff uit.
Had er zelf ook ooit moeite mee, maar wanneer je de halve webshop uit je hoofd kent is dat zo voorbij :P

Wel ff foto's posten trouwens! We like that ;)

Welkom op het Forum John!
Met wat ik voor mijn huidige merk gebruikte, had ik ook de ervaring dat na 3 keer wassen de glans achteruit ging en poetste ik hem dus weer op en zette hem opnieuw in de Wax.
Terwijl het inderdaad véél langer mooi kan blijven de glans!

Groeten,
Erik

hey scooby,
welkom op het forum.
ben je er al uit wat je gaat kopen ,haha:lol
stuur gewoon een mail naar cc(carclean) zelf en zeg wat je wil dan stellen zij wel iets voor en heb je inneens goede en(goedkope) produkten.megs is veel te duur en voor bvb dezelfde prijs heb je mothers-produkten ,alleen......er zit wel veel meer in zo'n verpakkingen !!(is dus goedkoper :rules )
groeten danny

Precies een knappe sub aan je avatar te zien :-) Heb ooit een toertje met een kameraad zijn sub (350pk) mogen doen. Ging wel lekker!!

Dag John,

Dat verhaal dat de auto op de een of andere manier vuil aantrekt had ik ook na het detailen van mijn vaders auto.....ik heb bijna alles volgens de juiste methode gedaan, achteraf had ik vaker de pads moeten schoonmaken en mischien de lak afnemen met bv spray and wipe, maar dat is speculatie achteraf