• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scratch shield en 19 L emmer

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Bij mijn vorige order heb ik een scratch shield en 19 liter emmer besteld. De scratch shield zit stevig in de emmer, maar als ik de emmer vol water heb en mijn handschoen langs het scratch haal dan komt deze telkens los en gaat hij drijven. Ik kan de shield niet meer anders verstellen.

Heeft iemand nog tips of een foto hoe hij deze heeft geplaatst? We hebben er met z'n 3en naar zitten kijken en hoop toch niet dat het vroege opstaan er mee te maken heeft dat het niet werken ,^^

Ik heb ook de Scratch Shield in een 19 liter emmer.

Ik heb de shield op maat gemaakt en daarna de schotjes vastgelijmd, niet aan de emmer, maar aan het rekje zelf.

Julie posten 1 sec na elkaar haha hoe toevallig. Nicknameless is een goeroe op die gebied. Ik ga denk ik ook maar eens de boel vastlijmen aan het rekje, alleen hoop ik dat de boel dan niet weer naar boven komt drijven.

Heb dit ook al eens kenbaar gemaakt, tot op heden geen oplossing.
Gelukkig komt hij niet naar boven drijven, maar hij ligt er bij mij los in en draaid mee.
Ga dit volgen.

Weet iemand trouwens of er ergens op de emmer een indicatie aanwezig is dat je de 19 liter hebt gevuld? Er zit bovenin de emmer een dunne rand maar of dat een indicatiestreepje is. Anders moet ik de emmer vullen met 19 liter en er een streepje in kerven.

@ Binnitie = Great minds think alike :lol

Ik had zoiets ook al bedacht maar niet gedurfd... Dan maar een tipje secondenlijm op de schotjes zodat de hele Scratchshield er nog uit kan..