• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Seat Inca SDI 1999

Gyeon tire is TOP! Super zuinig in gebruik, ik kan bijna niet zien dat er wat uit de fles is na 8 banden.
Was meer benieuwd of de standtijd nu langer is met het fohnen.
Zelf gebruik ik Meguiars Tyre Gel. Heerlijke wetlook. Standtijd nog wel redelijk.

• Leuk
Reacties: Blade
Ja trim word de volgende! Moet dat spul ook 12u drogen? Wat raad je aan als interieur reiniger en voeding @Istnogferarie ?

Net nog een paar fotos gemaakt, dat gekke ding staat er echt netjes bij weer. De nodige lijkjes zitten er al wel weer op o_O

IMG_1186.webp

IMG_1187.webp

IMG_1189.webp

IMG_1190.webp

IMG_1192.webp

Bijlagen

• IMG_1188.webp
    IMG_1188.webp
    130,5 KB · Weergaven: 79
  • IMG_1191.webp
    IMG_1191.webp
    110,6 KB · Weergaven: 112
Ja trim word de volgende! Moet dat spul ook 12u drogen? Wat raad je aan als interieur reiniger en voeding @Istnogferarie

Als DJ deskundige zou ik zeggen :
Total Wipe Out in 1:10 verhouding als sterke reiniger.
Supernatural Glaze als dressing. (vreemd goedje, maar het resultaat is verbluffend)
Basics of Bling - Detailing Spray als tussendoor interieur reiniger.

Echter Gyeon heeft ook een erg lekker goedje ervoor.
Nog niet persoonlijk gebruikt maar van horen zeggen is die Vinyl Cleaner met Preserve een erg goede combi.

• Leuk
Ziet er keurig uit. Vind persoonlijk een rotary ook fijner kwa polijsten. Juist om de redenen die je beschrijft.

Nanolex Interior Cleaner is ook een topper hoor. En ruikt heerlijk.

• Leuk
Dankje. Heb je nog tips wbt polijstmiddel en pads voor op de rotary? @nicknameless adviseerde mij de blauwe pad van scholl. Beviel niet super, toch nog wat te hard.

De groene monello pad ging best wel lekker op de rotary, alleen correctie minder. Het is vooral nog veel oefenen met de rotary, maar bang ben ik er niet meer voor.

Dat is het belangrijkste. Bang zijn is niet nodig als je je kop er maar bijhoud. Fijnste pads vind ik eigenlijk de Hexlogic pads voor op de rotary samen met Scholl en/of Menzerna.

• Leuk