• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat leon

Paultjuh

Detailing addict
16 mei 2008
579
62
2 dagen bezig geweest, helaas geen voor foto's, was begonnen met wassen en kleien en heel enthousiast verder gegaan
bedacht me later pas dat ik foto's had moeten maken

- ingefoamed
- gewassen met Gold Class
- kleien
- ssr2.5
- m80 speedglaze
- gold class wax
- ruiten met shining monkey (nog geen rain-x, maar in de regen gingen de druppels er al aardig af)
- banden zwart gemaakt met tire gel
- velgen stonden nog in de wax, alleen schoon gemaakt
- binnenin met natural look van pb rond geweest maar niet uitgebreid, stond in de garage en was te donker

volgende keer denk ik eerst nog behandelen met ssr3 en na de speedglaze eerst nog een sealent o.i.d.

th_CRW_9909.jpg

th_CRW_9914.jpg

th_CRW_9924.jpg

th_CRW_9925.jpg

th_CRW_9927.jpg

th_CRW_9928.jpg

th_CRW_9929.jpg

th_CRW_9934.jpg

th_CRW_9937.jpg

th_CRW_9938.jpg

th_CRW_9940.jpg

th_CRW_9948.jpg

th_CRW_9956.jpg
 
Hee Paultjuh

Ziet er netjes uit kerel! Misschien handig om de volgende keer de directe link naar je picca te posten ipv die kleintjes? Mochten ze te groot zijn kun je ze bijvoorbeeld altijd nog resizen met een programma als paint.
 
Nette Leon, doet veel hè voor dat type om de stootlijsten mee te laten spuiten.
Ziet er goed uit zeg! Netjes gepoetst
 
Mooi hoor! :cool:

(Vind die 'thumbs' wel overzichtelijk hoor, kun je zelf aanklikken wat je van dichtbij wilt bekijken!) :)
 
Sven S8 zei:
Vind die 'thumbs' wel overzichtelijk hoor, kun je zelf aanklikken wat je van dichtbij wilt bekijken!

vind ik zelf ook altijd makkelijk, je kijkt globaal en als je denkt, dat wil ik groter zien klik je erop
en anders waren ze te groot om goed op het forum te passen en mocht ze van m'n vriendin niet resizen :|~*

en stootlijsten meespuiten is idd een heel verschil, nu nog een stukje lager aan de grond en hij is af....... nouja dat zijn ze nooit he?
ben alweer bezig met de audio erin te maken :)
 
Hee Paul eindelijk vakantie en je leon maar aangepakt!

Ziet er stralend uit hoor. Super.
Wat voor een audioinstallatie ga je erin plaatsen?

Ik pm je nog ff.

Joost
 
Netjes hoor! Ik zou alleen de badges op de kofferklep verwijderen, ziet er een stuk mooier uit!
 
heb alleen 20v laten zitten
gaat in de toekomst nog wel weg denk ik, maar vond het nu nog ff zonde

versterkers:
Kicker ZX300.1
Kicker KX200.2

speakers:
Kicker DS650 (onversterkt achterin)
Kicker DS650.2 (composet versterkt voorin)

subwoofer word Kicker C12 4


ben ook zeer tevreden met de eerste machinale beurt, maar heb al wel wat puntjes voor verbetering gezien
in de garage is ook niet alles, je kunt niet zo goed zien wat je doet, dus in het vervolg komt die half in de garage en er half buien, heb ik meer licht