• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Toledo "the beginning"

Mike de Geus

Detailing rookie
14 jan 2014
39
0
35
Hallo allemaal,

Sinds vorige week donderdag ben ik de trotse bezitter van een Seat Toledo. Eindelijk weer een normale auto na 1,5 jaar een Deawoo Matiz (aka Vacuumzak).

13893033687891.webp

Gelukkig heeft de auto op 1 klein mini deukje helemaal geen ernstige schades, of iets wat we er niet uit kunnen halen. Wel van het weekend al lekker bezig geweest met wassen, kleien en waxen.

// Hier een paar foto's van mijn oude was spulletjes, sommige wil ik nog wel even opmaken en sommige kunnen zo de container in.

IMAG05201.webp

Shampoo = weg, Bekleding reiniger = weg, Bandenshine = werkt goed, En dat groene flesje is voor in de ruitenvloeistof ruikt naar appel.

IMAG05191.webp

De turtle collectie, altijd eigenlijk mn spullen bij de plaatselijke bouwmarkt gehaald.

IMAG05181.webp

Kleine valma collectie.

IMAG05171-1.webp

Begint al iets beter te worden,

IMAG05161.webp

Wat borstels en dergelijk.

// Maar na een bezoekje aan Carclean, een rib uit mijn lijf en een goed gevoel :) Hebben we mooie toevoeging.

13898537935721.webp

IMAG05211.webp

IMAG05221.webp

IMAG05231.webp

IMAG05251.webp

IMAG05271.webp

IMAG05281.webp

Een cadeautje ;)

Verlopig kan ik er weer even tegenaan, maar er komen nog meer PB spullen deze kant op!

Bedoeling is, zodra er een aanbieding is met de dap 900 die aan te gaan schaffen, verlopig even de dap 500 van maatje gebruiken.

Welkom Donnom,

ik begrijp je volkomen dat als je eindelijk een auto hebt waar je meteen een "klik" mee hebt, die goed bij gaan te houden.
Bij mij was het idem en ook gelijk maar aangemeld op dit informatieve forum en een bestelling geplaatst bij Carclean.
Inmiddels de tweede bestelling gedaan (werkt verslavend), alleen het weer wil niet echt meewerken, want moet alles buiten doen op straat.

Veel detail plezier op de mooie Seat Toledo:-)^

Suzuki;350796 zei:
alleen het weer wil niet echt meewerken, want moet alles buiten doen op straat.

Word tijd voor een droge ruimte, met een kacheltje inderdaad, hopelijk lukt het de mensen hier op het forum een geschikte ruimte te vinden.

Vergelijkbare onderwerpen