• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Sepang Blauwe Audi A5

Ik weet dat sommige detailers een tijds duur van ik dacht een week aanhouden na aflevering waarin de wagen behandelt dient te worden voor een "new car treatment" ivm de defecten natuurlijk.

Ja inderdaad, tijdduur verschilt wel eens. Maar dit kan je uiteraard zelf invullen. Ik denk dat als iemand naar een detailer gaat ook wel eens per week de auto wast. Dus vind ik zelf een week een goede tijdsduur. Je kan hier ook een maximale km stand aan hangen natuurlijk.

Is geen commentaar ofzo hoor, vroeg het mij gewoon af.

In mijn hoofd is een newcar treatment als een auto net uit de gebruik komt rollen in het plastic het liefst...

• Leuk
Reacties: Michel Kuijpers
Is geen commentaar ofzo hoor, vroeg het mij gewoon af.

In mijn hoofd is een newcar treatment als een auto net uit de gebruik komt rollen in het plastic het liefst...

Ik zie het ook als een leermoment, niet als commentaar ☺️ nu weet ik dat het bedoelt is voor auto's die letterlijk de band afkomen