• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoo met wax?

+ 1 voor de Glansprotector als "Luie mannen shampoo"

Wil je het nog makkelijker, doe je het in een drukspuit
Op een gewassen auto vernevelen en dan afspuiten
Zoals @Aficior schrijft; Vormt elke keer erna een steeds dikker laagje
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Kende het helemaal niet. Maar wat zou de meerwaarde zijn ten opzichte van mijn huidige productgamma.
Wel een mooi product voor inderdaad de ‘luie mannen’.
 
@Marcel1973
Ik weet natuurlijk niet wat jij allemaal hebt staan...

Dit is vooral super voor auto's die in geen enkele bescherming staan. Wanneer ik die dan hiermee gewassen heb, zijn de eigenaren altijd verbaasd over het resultaat van *MIJN* wasbeurt. Zeker wanneer de auto in de regen staat of rijdt. Ik doe dan blijkbaar iets geheimzinnigs... (En dat klopt, want ik spoel de auto hiermee na en het zit in een ongemerkte fles).

Meestal was ik dan meerdere auto's en wanneer die helemaal schoon zijn en afgespoeld, spoel ik ze hier mee na. Met 1 emmer kan ik dan gerust vier auto's behandelen. Daarna de auto nogmaals afspoelen en dan droog ik de auto met de Masterblaster 8HP, maar drogen is eigenlijk niet nodig volgens de producent. Zeker niet met een droogdoek denk ik, want dat product moet eigenlijk op de lak drogen.

Je kunt dit product ook gebruiken om direct de auto mee te wassen, maar dat doe ik dus niet. Ik was telkens met Monello Lavare of met Born-To-Be-Mild. De Glans Protector gebruik ik dan specifiek om na te behandelen.

Ook kun je het perfect in de koude periode gebruiken, wanneer buiten kleien en waxen niet comfortabel is.

Wat @RedCat zegt. Luie mannen shampoo (plus bescherming). Maar ook ideaal om te laten zien dat je iets magisch hebt en kunt...
 
Mijn vader gaat ook zo een luie mannen shampoo gebruiken namelijk sonax wash & wax. Nu wil ik hem voor vaderdag goeie wasspullen geven met onder andere een droogdoek.

Maar nu zit ik te denken dat wax en een droogdoek geen goede combinatie is. Andere shampoo aanpraten en hem gewoon laten waxen zit er niet in. Hem lijkt dit erg makkelijk.
Valt een deel van me vaderdag cadeau nu in het water of zou dit gewoon moeten gaan?
 
@Aficior - Kan je het vergelijken met Bathe+? Zo klinkt het namelijk. :D
Goedenavond Quantoxx.
Ik heb Bathe+ staan, maar nog nooit gebruikt. Sorry. Is Bathe+ niet een product dat je meteen na opbrengen moet afspuiten met hoge druk om vlekken te voorkomen? (Weet niet meer zeker).
Dat probleem heb je met dit product niet.
Echt lekker makkelijk.
 
Ik foam Bathe+ en spoel dan gewoon af. :) Maar het klinkt wel geinig, de Glansprotector. Ben nu ook benieuwd of je dit letterlijk op alles kan sprayen, of bijvoorbeeld liever niet op ramen? (Zoals Wetcoat)
 
Is deze info nog steeds up to date? Ik wil vandaag/morgen nieuwe shampoo in huis halen omdat ik niks meer heb. Ik zit zo nu en dan in hetzelfde schuitje, wel de auto schoon willen maken maar niet altijd de tijd hebben om een extra Wax aan te brengen. Ondanks wat research zie ik door de bomen het bos niet meer :D
 
Vraagje

Drie weken terug heb ik DJ Red Mist (wat een prachtig spul) gebruikt en het heeft daarna geen druppel meer geregend. Vanochtend mijn auto gewassen met
Gyeon Q2m Bathe+ maar het gekke was dat de Wash Mitt niet zo schuimde als als normaal. Komt dit door de DJ Red Mist laag ???

Overigens staat hij gewoon weer voor de deur te glimmen.
 
Jazeker, het schuimt inderdaad iets minder maar nu was het praktisch niets vandaar de vraag of het door de DJ Red Mist (misschien de oliën) kwam.