• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoos bijna op, welke nu?

Ik heb wel gemerkt dat ik na 1 wash niet kan bepalen of ik een shampoo al beter vind of niet. Na een keer of 5 gaat dat al stukken beter.

Ook is het aan te raden als je echt wilt vergelijken om verschillende emmertjes met shampoo mixen te maken en tegelijk te testen! Op deze manier kwam ik er achter dat SN shampoo helemaal niet zo glad is tov BTBM bijvoorbeeld.
 
@Nicknameless, je hebt opzich gelijk maar je ziet met dit soort discussies wel de meest gekozen producten.
Hieruit kan je dus een gerichte selectie maken en afvinken welke je wel al hebt gehad en welke niet.

Maar goed, ben zelf een voorstander van BTBM maar wil graag naar de gallon verpakkingen toe (al doe ik wel lang met BTBM) dus nu een klein flesje WG AB besteld om te kijken hoe het bevalt.
Bevalt deze dan zal ik de gallon WG AB bestellen.
 
zuidwest10 zei:
@starck...mag ik de Valet Pro-Poseidons aanbevelen,echt een heerlijke shampoo waar je tevens ook lekker mee kan foamen

Dat mag je zeker. Ik zie dat die ook vrij goedkoop is, dus ik zal hem proberen :D.
 
Doe me een lol en werk een niet me al die afkortingen ! Nu heb ik er nog net niks aan :-b :-b
 
Meg Goldclass is inderdaad een goede shampoo, maar BTBM of Autobathe zijn mijn favo's :heart_eyes:

Sour Power vind ik niets aan
 
Sour power vond ik ook niets aan, ik had eens een testflesje gekregen van Rodders maar was eigenlijk blij dat het na 3 wasbeurten op was.
Ik vond dat de lak er na het wassen minder glad op was geworden, en die ervaring heb ik bij alle shampoo's met wax toevoeging tot nu toe.

Pinnacle bodywork shampoo staat bij mij ook hoog aangeschreven.
 
Ook ik wil best een 2-tal proef-flacons beschikbaar stellen...in de hoop 2 terug te krijgen!

Bv. Valet-pro Poseidon en Autobath....die heb ik staan.
Even als 2x 30ml flacons.
 
Zoals ook al aangegeven in het "wat is je favoritete autoshampoo topic", de Poorboys SS&S vind ik erg fijn maar
vind de Wolfgang autobathe echt geweldig, supergeconcentreerd dus je bent er zeer weinig van nodig en schuimt als een malle.
 
Heyy!

zit nu ook met dit "probleem"

zit te twijfelen tussen de groot verpakking van SS&S of AB

nou heb ik SS&S al een keer gehad, maar AB nog niet!


heeft iemand een sample AB?

alvast bedankt super bedankt!


Leroy
 
Mijn vorige shampoo was op. dus tijd voor een nieuwe :)

Tot nu toe bevalt hij zeer goed ,^^ :D

174489_1_Andrelon_For_Men_Shampoo_Verkwikkend.jpg
 
" bartezz kon vroeger maar kort genieten van zijn stralende haar"

"na het kopen van andrelon kon bartezz ineens overal langer van genieten"
:D
 
De nieuwe autobrite Citrus Perl is ook erg lekker...met dank hiervoor IVO's...tevens mooi voor bij het mooie weer,de cocosgeur van Pinnacle bodywork shampoo:ja
 
zuidwest10 zei:
De nieuwe autobrite Citrus Perl is ook erg lekker...met dank hiervoor IVO's...tevens mooi voor bij het mooie weer,de cocosgeur van Pinnacle bodywork shampoo:ja

Hier ook fan van de Autobrite Citrus Pearl!