Vandaag onder t genot van een broodje ging de deurbel...
en ja me stoutste droom werdt werkelijkheid !
me pakketje van Carclean was gearriveerd, Incl een kado de BOLD N BRIGHT
Eerst de auto eff goed afgespoelt en goed gewassen met de PB shampoo
lekker spul moet ik eerlijk zeggen de wash mitt gleed al erg lekker over de lak heen ( wat een verademing )'
afijn... dan toch maar eens beginnen met het klei'en (dat was hetgeen waarom ik al t spul had aangeschaft)
van de moterkap kwam het meeste rommel alhoewel moet ik zeggen dat deze al wel vrij schoon is, alleen hier en daar wat steenslag
van het dak kwam amper tot echt minimaal troep vanaf mede omdat deze recentelijk gespoten is
Na het kleién de hele auto behandelt met ssr1? ivm paintcleanen (wat me vertelt is door de fijne mederwerkers van CC)
grappig spul moet ik eerlijk zeggen me dak had een paar lichte krasjes (katten }w ) die nu een stuk minder zijn had t niet verwacht maarja alle beetjes helpen
op de fotos is het wel vrij moeilijk te zien...
maar auto glimt een stuk meer... vooral in de zon zie je echt duidelijk verbetering de metalic is veel beter zichtbaar...
zaterdags mischien ff me vader's auto klei'en (zwarte almera GTI) daar zal t helemaal goed zichtbaar zijn
[edit]
ik had eigelijk nog wel ff een vraag het zal vast wel ergens staan? maar tussen al die text te lezen en zoeken ben ik wel weer eff zoet....
maargoed...
als ik b.v. a.s. zaterdag me auto weer in de wax wil zetten?
wat kan ik dan het beste doen? kwa voorbehandeling...
aangezien er nu 1 laagje pb natty's opzit?
ikzelf dacht t volgende,
afspoelen ( meeste vuil etc.)
wassen (met niet teveel shampoo uiteraard)
en dan weer in de wax 30 min late cure
uitpoetse....
en dan evt weer een waxlaag ?
en ja me stoutste droom werdt werkelijkheid !
me pakketje van Carclean was gearriveerd, Incl een kado de BOLD N BRIGHT
Eerst de auto eff goed afgespoelt en goed gewassen met de PB shampoo
lekker spul moet ik eerlijk zeggen de wash mitt gleed al erg lekker over de lak heen ( wat een verademing )'
afijn... dan toch maar eens beginnen met het klei'en (dat was hetgeen waarom ik al t spul had aangeschaft)
van de moterkap kwam het meeste rommel alhoewel moet ik zeggen dat deze al wel vrij schoon is, alleen hier en daar wat steenslag
van het dak kwam amper tot echt minimaal troep vanaf mede omdat deze recentelijk gespoten is
Na het kleién de hele auto behandelt met ssr1? ivm paintcleanen (wat me vertelt is door de fijne mederwerkers van CC)
grappig spul moet ik eerlijk zeggen me dak had een paar lichte krasjes (katten }w ) die nu een stuk minder zijn had t niet verwacht maarja alle beetjes helpen
op de fotos is het wel vrij moeilijk te zien...
maar auto glimt een stuk meer... vooral in de zon zie je echt duidelijk verbetering de metalic is veel beter zichtbaar...
zaterdags mischien ff me vader's auto klei'en (zwarte almera GTI) daar zal t helemaal goed zichtbaar zijn
[edit]
ik had eigelijk nog wel ff een vraag het zal vast wel ergens staan? maar tussen al die text te lezen en zoeken ben ik wel weer eff zoet....
maargoed...
als ik b.v. a.s. zaterdag me auto weer in de wax wil zetten?
wat kan ik dan het beste doen? kwa voorbehandeling...
aangezien er nu 1 laagje pb natty's opzit?
ikzelf dacht t volgende,
afspoelen ( meeste vuil etc.)
wassen (met niet teveel shampoo uiteraard)
en dan weer in de wax 30 min late cure
uitpoetse....
en dan evt weer een waxlaag ?