Eerst het wassen:
Velgen reinigen met PB Spray&Rinse (1/5 verdunt, ik heb het de eerste keer onverdund gebruikt, en dit heeft paarse sporen op m'n chrome velgrand achtergelaten
), goed de binnenkant van de velg met de Meg Gold wheel brush (SUPER handig ding!).
Daarna de voorkant van de velg met een kwast om goed alle hoekjes en kantjes mee te hebben. Afhankelijk hoe vuil ze zijn, IronX erachter. En dan afspuiten met de tuinslang en drogen met een doek.
Dan de wagen; 2 emmer methode met de Poorboys Super Slick & Suds en de Meg wash mitt. Ook hier weer, afhankelijk hoe vuil hij is, krijgt hij eerst een laagje Super Snow Foam
Gezien de wagen wekelijks gewassen wordt is dit vaak niet nodig...
Ohja, drogen wordt gedaan met de Delirium Oranje. (ik merk wel dat wanneer je na het wassen, deel per deel, de wagen afspuit met de tuinslang, het drogen ook veeeeel makkelijker gaat!)
Als er gewaxed moet worden, gebruik ik de Natty's blue. Heel tevreden over, laat zich lekker dun aanbrengen en wrijft makkelijk af! Hiervoor is de Fantastic Fur FANTASTISCH
Als er niet gewaxed wordt, dan wordt er een laagje Red mist overgedaan.
Dit alles manueel, maar daar komt binnenkort verandering in, gezien de DAP900 onderweg is
Als glaze ga ik dan PB Black Hole gebruiken, afgetopt met een laagje PB Exp.
Hier staat trouwens m'n collectie:
https://forum.Carclean.com/threads/ichigo-zijn-inmiddels-niet-zo-beginners-collectie.12117/