• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off van MK-us ( veel tekst ! )

tamer zei:
Complimenten van mijn kant dat je de tijd hebt genomen om deze show off te plaatsen. Mooie mondeo heb je.

Mooi teamwork en het resultaat is net zo mooi,

die Aron is een beste gozer, heb m ook ontmoet destijds en had mij toen ook geholpen.

@mk us luxe kentekenplaten een idee?

@Aron, ik heb nog een blauwe golf 4 :)_[]

tamer.
ik ben indd toen dat hele klere eind die kant op geweest..

als je die golf een keer samen wilt doen, ben ik daar best voor in hoor!
moet je deze keer ff deze kant op komen.

ben zoiezo niet te beroerd om iemand te helpen, zolang het mij buiten tijd, niks kost e.d. vind ik het helemaal niet erg..
 
Soepergrover zei:
'T is een aardige lap tekst geworden.
Maar was dit nou echt de eerste keer dat je met een DAP bezig bent geweest?

de backingplate was er nog nooit op geweest, en de pads zaten nog in plastic.

mijn pads niet overigens:D
1 van mijn zwarte pads begint wel iets ouder te worden merktte ik
 
@Soepergrover: jip, 1e keer machinaal :)
Bler al een jaar van dit en van dat, over hoe je beste kan doen .... allemaal gebaseerd op hetgeen mijn voorgangers ervaren hebben + mijn eigen 'logische' inzicht wat betreft bepaalde handelingen etc
Tot op heden klopte 95% wel en heb ook gewoon heel veel gevraagd en onderzocht alhier op dit geweldige forum.
Als ik het niet zeker weet, dan houd ik netjes mijn mond of meld het er keurig bij dat diegene beter kan wachten tot de ervaren rotten voorbij komen ;)

De DAP en pads ( alle smaakjes kompressor( weet nooit waar je tegenaan loopt ) op laatste moment kunnen kopen in de pre-order fase, vandaar dat alles nog keurig verpakt en in een doosje zat

@Tamer: dank je wel, luxe platen staan idd op de nominatie, sowieso eerst maar eens die vreselijke kentekenlijst aan de voorzijde veranderen met die reclame ( achterzijde meteen al een 'chromen' versie, wilde voor niet doen, beetje te )
 
Lekker write up! Je beginnerservaringen zijn voor mij - en waarschijnlijk voor anderen ook - zeer herkenbaar.
Uiteraard ziet de auto er weer top uit. :)^ Het leukste bij zwart is 's avonds zo met de ondergaande zon. Dan komt een goed gedetailde zwarte auto nog mooier over
 
ja, de 900 maakt echt een stuk meer herrie dan mijn 500 tje..
oordoppen vind ik echt aan te raden.

hij is ook een stuk harder als de aeg pe-150 rotary
 
Mwah, als ie op stand 6 staat wel, maar stand 5 is denk wel max wat gebruikt hoeft te worden ( in vergelijking met stand 6 bij de 500 ).
Scheelde ook dat het de ontmaagding was, dus de koolborstels etc moeten ook nog lekker inlopen, ik weet van hier dat men bij 1e gebruik van de 500 ook even vreemd stond te kijken / luisteren ).
Desalniettemin wel meer geluid dan de 500
De AEG vond ik wel een erg lekker geluid hebben, weer lekkerder dan de DAP500/900, wat egaler / rustiger qua omloop.

Ennuh, rijd idd nu in de meest blinkende tiet van de straat HAHA
 
Ziet er zeer netjes uit en dat voor de eerste keer machinaal :)^
Een Mondeo Mk3 blijft een prachtige auto, ik heb zelf ook een mondeo MK3 gehad GHIA met een Af-fabriek RS pakket.
 
Dank je, mis zelf alleen nog de skirts, worden dan ook RS gezien de ST-skirts niet gaan passen :(