• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off - VW Kever

Gerkee

Detailing addict
12 mei 2011
82
55
Goeiedag,

Vandaag stond er een prachtige kever op de planning. Vanochtend vroeg de wekker gezet, want ik moest een aardig stukje rijden om bij de klant te komen.
Eenmaal aangekomen, auto geïnspecteerd en kwam tot de conclusie dat ie niet echt heel smerig was. Wassen/kleien/Polijsten/Wax
Meer was er niet nodig, kleien was ook amper nodig, kwam weinig tot geen vuil af.

De auto was in 2004 opnieuw gespoten en volgens mij hebben ze hem na de tijd niet gepolijst want de lak was wel dof, gelukkig werd dit na een polijstbeurtje weer prachtig mooi! Ik heb foto's gemaakt, maar door de zon en de kleur lak was het moeilijk vast te stellen.

Hierbij een paar foto's!

Gewassen:
IMG_1015.webp

Swirls!
IMG_1017.webp

Daarna ging ik de schuur in en werden de resultaten van de foto's minder mooi, dus geen foto's gemaakt.

Eindresultaat.
IMG_1020.webp

IMG_1022.webp

IMG_1024.webp

IMG_1025.webp

IMG_1019.webp

IMG_1027.webp

IMG_1026.webp

IMG_1023.webp

Bedankt voor het kijken :).

volvo-for-life zei:
:love nice one :love
misschien een lijstje met gebruikte produkten ???:rules

Tnx! Ik heb de volgende producten gebruikt:

Meg's Gold Class Shampoo
Clay + Megs Quick detailer
Megs M105
Megs Swirlx
Megs Carnauba Wax
Iron-x
Mothers Glas Cleaner
Perl

Zeer mooi resultaat zeg! Mooie kleur ook! Je was vlak in de buurt van waar ik woon, je was in Bedum zo te zien.

Paulus de Boskabouter zei:
Zeer mooi resultaat zeg! Mooie kleur ook! Je was vlak in de buurt van waar ik woon, je was in Bedum zo te zien.
Haha! Ja dat klopt, het bord verlinkt me haha. Volgende keer kom ik wel bij je langs haha, ik kan wel wat tips gebruiken :)!

Paulus de Boskabouter zei:
Je bent welkom hoor! Burgum ligt ook maar een half uurtje rijden van waar ik woon!
Ja dat valt ook mee inderdaad, jij bent wel aardig ervaren. Dus als ik een keer in de buurt ben, kom ik langs voor Tips en Tricks :D.

Hallo,
Ziet er idd een mooie auto uit,zeker na de ,,grote beurt,, :lol

Met wat heb je de croom behandeld/gepoetst?
Die kevers zie je bij ons niet meer zoveel rijden,wordt echt wel exclusief om ermee te rijden dan.

Groeten Danny

ps:jij bent tevreden met megs?? , ook nog na de komende prijsverhogingen binnenkort??
ikzelf heb enkel de washmop met telescoop voor mijn dak van megs omdat dit niet bij een ander te krijgen was (dacht ik).

Hier een kever fan. Niet helemaal een kleur die bij een kever hoort maar toch ziet ie er weer mooi uit.
Kan het zo niet goed zien maar het interieur is nog in goede staat? Ik zie ze niet vaak in goede staat rondrijden.

Keep up the good work :lol:

grandscenicman zei:
Hallo,
Ziet er idd een mooie auto uit,zeker na de ,,grote beurt,, :lol

Met wat heb je de croom behandeld/gepoetst?
Die kevers zie je bij ons niet meer zoveel rijden,wordt echt wel exclusief om ermee te rijden dan.

Groeten Danny

ps:jij bent tevreden met megs?? , ook nog na de komende prijsverhogingen binnenkort??
ikzelf heb enkel de washmop met telescoop voor mijn dak van megs omdat dit niet bij een ander te krijgen was (dacht ik).

Hey kerel! Bedankt!

Ik heb het chroom behandeld met Glass Cleaner van Mothers, op het etiket stond dat het ook op chroom kon. En het resultaat was prima :).
Als alles op is van Megs van wat ik thuis heb staan, stap ik gewoon over op PB ofzo. Want ik ga echt niet meer betalen dan wat ik nu betaal :P.

johnwoo zei:
Hier een kever fan. Niet helemaal een kleur die bij een kever hoort maar toch ziet ie er weer mooi uit.
Kan het zo niet goed zien maar het interieur is nog in goede staat? Ik zie ze niet vaak in goede staat rondrijden.

Keep up the good work :lol:

Ja het interieur was wel in prima staat, was opnieuw bekleedt maar wel netjes gedaan!
Heb hier niet zoveeel aan gedaan, vandaar niet zoveel foto's.

Schrijf je reactie...