• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Showroomstaat

@Neelis dat is mijn eigen bevinding. Ik heb wel maar 1 glaze dus kan niet voor ze allemaal spreken. (Ik maakte gebruik van Autofinesse Ultra glaze)

De lak zag en voelde kraaknet na de glaze, de metallic in de lak "popte", wat een heel mooi zicht gaf.
De wax die ik vaker gebruik, heb ik vervolgens op 1 van de auto's gedaan alsook op de 2de wagen waar geen glaze onder zat. Beide auto's slapen buiten en zijn daily driven.

De wax op mijn wagen mét glaze, was weken eerder foetsie dan op de andere wagen. Wagens worden hetzelfde onderhouden met dezelfde producten, ik ontvet altijd eerst de lak vooralleer ik iets aanbreng van LSP.

Is het toeval of speelde er nog een andere factor mee?... Ik kan het niet zeggen
 
ik zou eigenlijk ook de Super Resin Polish als glaze/lichte polish aanraden vanwege de eerder genoemde, onvoorstelbare veelzijdigheid. Ik gebruik het op vanalles en nog wat; velgen, lak, sommige gelakte interieurdelen,... Kortom een heel erg goed product die vaker van pas kan komen dan je denkt!

İk heb Autoglym extra gloss protection ontdekt voor na de SRP eroverheen te gaan . Zal dit een langere standtijd hebben dan een wax ?