• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Silver arrow

@ Johnny:

Ik weet niet precies hoe ik je laatste vraag aan mijn adres moet opvatten...
Maakt ook niet uit verder

Maar zoals ik al eerder zei: Iedereen werkt zoals hij zelf wil, en als dat goed bevalt, is dat prima!

meuh

Ik zal toch nog maar even antwoorden op deze hele off-topic wanneer was ik mijn velgen discussie.

Deze keer kwam het mij handig uit om de velgen later te doen en dit hoefde dit keer niet met een borstel dus er was geen risico op spetteren. Gewoon een washmitt gebruikt en het vuil liep zo van de velg af, dit omdat er op de velg al een bescherming aanwezig was.

Het is niet zo dat ik de velgen altijd als laatste doe, het is gewoon net hoe het uitkomt.

@kootje

Mijn opmerking was licht sarcastisch :roll bedoelt natuurlijk maar ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag ]d~^

OEPS....ik als beginnende poetser was alleen maar nieuwsgierig over het waarom, zodat ik er evt iets uit zou kunnen leren.
Ik wist niet dat dit zo'n reactie zou ontketenen, sorry

He JohnnY,

Ik dacht al dat ik enig sarcasme bespeurde :ja ;-)
Het antwoord is eigenlijk al een beetje door Xizer gegeven, ook ik denk dat ik liever een vingerafdrukje op het handvat krijg dan remslijpsel of ander vuil van de velgen op de lak. (als het uberhaupt al moet gaan om een keuze :lol )

Als jouw volgorde je goed bevalt, gewoon doen! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van werken, en wie zijn anderen om daarover te oordelen?

Maar goed, laten we hiermee ophouden. :)_[]

En nu ff in de slijmmodus: :-p
Je Vectra ziet er goed uit, mooie auto!
Jammer van je Astra, maar soms moet een mens keuzes maken die op zijn pad komen...

grtzzz Kootje

meuh