• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SjeeleBrik stelt zich voor

SjeeleBrik

Detailing rookie
7 okt 2026
11
15
39
Hallo allemaal, ik zal me ook even voorstellen.
Mijn forumnaam is (zoals jullie zien) SjeeleBrik, in het echte leven heet ik Stefan. Ik rijd een Renault Mégane GT Estate die ik probeer zo netjes mogelijk bij te houden.
Ik ben geboren en getogen in Limburg maar sinds een jaar of 15 woon ik in Noord-Brabant met mijn vrouw en 2 kinderen (die al vroeg hebben geleerd om de auto netjes te houden :D). Naast (het poetsen van) mijn auto heb ik als hobby's nog motorrijden (en de motor ook poetsen:p) en vliegeren.
PXL_20251225_132139312~2.webp

PXL_20260926_155114110~2.webp

Greetings and welcome to the forum SjeeleBrik. The people here are wonderful. I like your car and it's colour.

Groeten en welkom op het forum SjeeleBrik. De mensen hier zijn geweldig. Ik vind je auto en zijn kleur mooi.

• Leuk
Reacties: SjeeleBrik
Thanks! Ik heb op dit moment een aantal "oldschool" vliegers van HQ Invento: Cougar, Batwing en little Beast. Verder nog een HQ Shade voor de dagen met weinig wind en een Quantum Prism 2.0. Alleen maar delta's dus.

• Verbluft
Reacties: RedCat
Ik heb vroeger wel wat matrassen gehad maar daar miste ik altijd het scherpe sturen en de snelheid. Revolutions heb ik nooit geprobeerd, geen enkele 4 lijns trouwens. Ben best benieuwd hoe zo iets vliegt.
de matrassen gebruik ik daarom ook voor het kitebuggien en het landkiteboarden. ( ook 4 lijns) revolution is erg leuk om even rustig mee te spelen