• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sjeik meldt zich ..........

Sjeik

Detailing rookie
28 apr 2013
2
0
Hallo

Zal me netjes voorstellen, mijn naam is Richard en ben 47 jaar oud, ben hier terecht gekomen via het citybugforum waar ze een topic over poetsen hebben, daar werd carclean zeer regelmatig genoemd :)^

We hebben sinds december een citroen C1 van 2012 gekocht voor mijn vrouw en willen deze natuurlijk zeer netjes houden, mijn eigen auto, een C5 break van 2002 moet eigenlijk een hele grote complete detailbeurt hebben, zit zwaar onder de swirls en krassen , maar dat komt later wel.

Ik heb in januari een bestelling gedaan bij carclean en werd een dag later gebeld om deze bestelling door te nemen, echt super vond ik dat en wist gelijk dat ik aan het goede adres zat.

De bestelling bestond uit :

Mequiars

Gold Class Car wash
Gold Class Premium Quick Wax
Gold Class Premium Quik Detailer
Endurance Tire Spray
Perfect Clarity Glass Cleaner
Gold Class even coat applicator pads
Super thick microfiber wash mitt
Gold Class ultra safe wheel brush
Ultimate wipe (doek)

Monello

Senza aqua drying towel
Peluche bianco trio (doeken)
Vetro bianco (glasdoek)

Bij de bestelling zaten ook nog leuke kadootjes , dodo juice puple haze pro (30ml) en Tar-X flesje

De C1 is al een keer of wat onder handen genomen en man-o-man wat is het toch prettig werken als je de juiste spullen hebt :party:

Toch zitten er swirls in dus ook deze auto mag nog eens goed onderhanden genomen worden, ik moet alleen nog de juiste spullen bestellen (kleien, polijsten ed) een dap weet ik nog niet zeker, enkel omdat ik deze dan alleen voor mijn eigen auto's zou gebruiken.

Maar genoeg over mij, hierbij enkele fotos van de C1 en op een afstand de C5 :-b

p1020700c.webp

p1020703hg.webp

p1020706a.webp

p1020537q.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
oja

Ook deze brommert is nog van mij en daar valt ook genoeg aan te poetsen :party:

p1020694u.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Van harte welkom hier!
Een DAP? Absoluut het overwegen waard :-)^