• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Slangetje van foamlans weg

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Verdorie, wil ik net even mijn auto foamen met mijn nieuwe foam die ik direct kan proberen, is het slangetje die je aansluit op de foamlans en die je in de fles hangt weg.
2 maanden ben ik niet bij mijn spullen geweest en ik vrees dat mijn broertje weer ergens in zat te trekken waardoor het nu weg is. Nu heb ik geprobeerd een slangetje van een sprayer eraan te krijgen maar dit wil niet. Het slangetje is te smal. Iemand enig idee waar je zo'n slangetje kan krijgen of iemand die ook eens het slangetje is kwijtgeraakt en zelf een nieuwe erop heeft gezet?

Stukje aquarium slang werkt goed. Desnoods heeft CC nog wel een nieuw slangetje.

Altijd jammer dat zulke dingen gebeuren als je even iets nieuws wilt testen verdikkeme :ja
Ik ga nog even goed zoeken, zag dat er aan mijn Karcher een slangetje zit (die ik overigens nooit gebruik) misschien dat die past anders zal ik morgen even contact opnemen met CC, puike jongen en meisjes zitten daar weer!

Moeten we morgen even een nieuwe in een envelopje doen? Heb je vandaag weliswaar niks meer aan gehad, maar ja... Als je dat graag wil, stuur even een mailtje aan informatie@Carclean.com, dan sturen wij 'm op.

Dana... laatst heb ik het al tegen je gezegt en nu dus weer: Had er vandaag al iemand tegen je gezegt dat je de beste bent? :lol
Mijn ma gaat morgen even kijken als in de stad is, mocht het niet lukken dan zou ik heel graag van je aanbod gebruik willen maken. Ik mail dan alles gegevens even naar jullie toe. Super bedankt alvast!

'T was ook pakjesavond :-b

Da's echt geen gewone service meer. Zelfs Sint doet er voor onder :-)^

Hans