• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

slecht aangebrachte wax nog weg te krijgen ?

tobber

Detailing trainee
23 jul 2013
20
47
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden de auto in de wax gezet echter is dit gedaan op een niet voldoende verlichte ruimte.

Nu dus met resultaat dat er hier en daar nog wat wax opzit die niet goed is uitgepoetst.

Ik krijg hem niet meer uitgepoetst dus nu was de vraag of ik dit nog weg krijg zonder de wax ermee af te halen ?

Alsook krijg ik dit er nog goed af met onverdunde autoshampoo of toch iets anders proberen ?
 
Welke wax heb je gebruikt? Als het niet té dik is, dan kun je het proberen door de wax weer opnieuw aan te brengen. De oplosmiddelen van de wax zorgen er dan ook voor dat de eerdere laag weer opgelost wordt. Maar goed, dit hangt ook van de wax af die je hebt gebruikt.
 
Wax die ooit eens is gekocht bij lidl , Ik weet het dit zijn niet de beste producten maar het is dan ook al een oudere auto ( 16j ) ( product werkt naar mijn mening goed voor zijn prijs en voor dit soort auto )
 
De vast wax van Lidl? Prima toch. Probeer het eens met de methode die ik eerder schreef. Mocht dat niet baten, dan is een milde cleaner al voldoende. Dan haal je wel alle wax weg, maar een nieuw laagje is zo gezet.
 
Zit in een tube en is met zo'n nano technology. ( vaste lidl merk W5 ofzo ) Ik probeer de methode hier boven wel eens. En anders hebben we weer ff een bezigheid !
 
quick detailer zoals spray and wipe erover vegen zodat het ongewenste restant niet meer zichtbaar is?