• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Smotske's BMW M3 E92

Leuk om te zien dat je een beetje de zelfde gedachtes hebt als dat ik heb wat originaliteit betreft. Alles moet kloppen. Mijn M3 Wasa ook gewoon nog geheel origineel op de nieren na die had ik zwart gespoten. Maar verder gewoon alles standaard laten is in mijn ogen het beste. Doe ik met de Z4 ook. Heb daar ook de M logo's in de deuren ook origineel BMW ondanks de prijs maar deze blijven het wel doen in tegenstelling van de Ali lampjes.

En mooi dat de vorige eigenaren alles bijgehouden hebben en gedocumenteerd hebben, was met de mijne ook het geval. Maar je kan ook veel opvragen bij de BMW dealer die kunnen dan ook een uitdraai meegeven. Zo te lezen zijn de grote dingen die moeten gebeuren of kunnen fout zijn aan een M3 al gedaan. Dan ijshut kwestie van goed bijhouden en vertroetelen.