Leuk om te zien dat je een beetje de zelfde gedachtes hebt als dat ik heb wat originaliteit betreft. Alles moet kloppen. Mijn M3 Wasa ook gewoon nog geheel origineel op de nieren na die had ik zwart gespoten. Maar verder gewoon alles standaard laten is in mijn ogen het beste. Doe ik met de Z4 ook. Heb daar ook de M logo's in de deuren ook origineel BMW ondanks de prijs maar deze blijven het wel doen in tegenstelling van de Ali lampjes.
En mooi dat de vorige eigenaren alles bijgehouden hebben en gedocumenteerd hebben, was met de mijne ook het geval. Maar je kan ook veel opvragen bij de BMW dealer die kunnen dan ook een uitdraai meegeven. Zo te lezen zijn de grote dingen die moeten gebeuren of kunnen fout zijn aan een M3 al gedaan. Dan ijshut kwestie van goed bijhouden en vertroetelen.
En mooi dat de vorige eigenaren alles bijgehouden hebben en gedocumenteerd hebben, was met de mijne ook het geval. Maar je kan ook veel opvragen bij de BMW dealer die kunnen dan ook een uitdraai meegeven. Zo te lezen zijn de grote dingen die moeten gebeuren of kunnen fout zijn aan een M3 al gedaan. Dan ijshut kwestie van goed bijhouden en vertroetelen.